Spółka outdoorowa Agory z nowym cennikiem DOOH. Zakupy w modelu CPM

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe - zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Spółka outdoorowa Agory z nowym cennikiem DOOH. Zakupy w modelu CPM

Tym samym standard obowiązujący od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, w którym koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów, będzie rozszerzony o kolejne nośniki AMS.

– Dwa lata temu, odpowiadając na potrzeby rynku, wprowadziliśmy rozliczenie kampanii na nośnikach digitalowych za realnie wykonane wyświetlenia (CPM DOOH). Nasi klienci oczekiwali jednak od nas więcej, przede wszystkim wspólnej waluty dla indooru i outdooru – wyjaśnia Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS – Od 1 lipca br. podstawą rozliczenia kampanii będzie liczba kontaktów (CPM), a nie liczba wyświetleń (CPM DOOH) – dodaje Tomasz Muraszko.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy AMS wykonał wspólnie z partnerami technologicznymi i badawczymi pracę nad zgromadzeniem wiarygodnych danych, pozwalających na ujednolicenie oferty. Efektem tych działań jest wprowadzenie waluty spójnej z rynkowym standardem Słownika wypracowanego przez Grupę Digital Out-of-Home przy IAB Polska.

W ofercie AMS znajduje się 80 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50 proc. populacji Polski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji