Archiwum z dnia 2018.11.08
- 01:22 iPublicity dla Teatru Muzycznego w Toruniu
- 08:38 PGE promuje i rozwija eSklep
- 09:11 OKI Europe na targach RetailShow 2018
- 09:14 Wypłacanie odszkodowania za błąd medyczny. Przejrzystość podstawą zaufania na linii pacjent - lekarz
- 11:00 Karolina Szapiro w zespole agencji Szapiro/Schwann
- 11:00 Katarzyna Jędrachowicz PR managerką w Media Forum
- 11:19 Sprzęty AGD zadbają o człowieka – Futurolog o domu przyszłości
- 11:46 Jak nie dać się jesiennym infekcjom?
- 12:23 Świeża Bazylia PR dla PayU
- 13:04 Przedświąteczna rozgrzewka kulinarna
- 13:11 Universal-Investment debiutuje na polskim rynku i otwiera oddział w Krakowie
- 13:33 Noble Finance nowym klientem Lightscape
- 14:06 10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki – za nami kampania „Get to Sziget”!
- 14:40 Telewizja lub internet bez zakłóceń dla całej rodziny
- 16:57 Po wprowadzeniu poradników dla Wielkiej Brytanii i Niemiec Taylor Wessing wydaje ”Property Passport CEE”
- 17:08 Sposób na budżet na 2019 rok rozszyfrowany
- 18:06 Partner of Promotion kolejny rok obsługuje komunikacyjnie szczyt klimatyczny ONZ
- 20:08 Comedy Central ze specjalnymi spotami na setną rocznicę odzyskania niepodległości (wideo)
- 20:11 Nowy miniserial „Ucieczka w Dannemory” w HBO GO i HBO (wideo)
- 20:14 Co najmniej 2500 zł brutto dla nowych pracowników Poczty Polskiej
- 21:13 Niemal co trzeci Polak zapomina o płaceniu rachunków
- 21:15 Auchan Polska wprowadza aplikację mobilną dla dzieci
- 21:16 Telewizja przez 6 miesięcy bez opłat w Cyfrowym Polsacie
- 21:19 „Spisane krwią 2” od 13 listopada w CBS Reality. Przedpremiera na Youtube (wideo)
- 21:22 Michael Sheen zagra w serialu "Sprawa idealna"
- 21:24 TV4 HD, Polsat Film HD, Nat Geo People HD, Telewizja wPolsce.pl oraz TV Okazje w ofercie Vectry
- 21:25 Teekanne zmienia wizerunek
- 21:28 Bożena Nawara-Borek odpowiada za e-commerce w regionie CEEMEA w firmie Swarovski
- 21:29 InPost postawi paczkomaty przy supermarketach Dino
- 21:30 Disney przejmie 50 proc. udziałów w Endemol Shine. Poszukiwania kupca wstrzymane
- 21:31 Rośnie sprzedaż samochodów osobowych w Polsce, liderem Skoda przed Toyotą, Volkswagenem i Oplem
- 21:31 Jeremy Strong w "Toff Guys", nowym filmie Guya Ritchiego
- 21:31 Ronald Ng nowym global chief creative officerem w Isobar
- 21:32 Święta oczami Fina Mattiego w reklamie Euroloan (wideo)
- 21:33 Michał Krzyżanowski w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media
- 21:33 „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” w sklepach Kaufland
- 21:33 Prequel "Gry o tron" to jeszcze nie "Długa noc"
- 21:34 Volkswagen chce zmienić model sprzedaży aut, stawia na internet
- 21:35 Play z nową promocją przenoszenia numerów, abonament za darmo i rabaty na smartfony
- 21:36 Oppo prezentuje smartfony RX17 Pro i RX17 Neo w cenie 1500 i 2570 złotych
- 21:37 Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka
- 21:37 Dorota Wróblewska gospodynią „Drzwi do stylu" na Onecie
- 21:37 W Polsce rusza N26 - internetowy bank jako aplikacja w smartfonie
- 21:37 Wrocław stawiają na smart city dzięki Orange
- 21:38 Kamil Stoch w kampanii 4F "Każda historia ma swój początek"
- 21:39 Alior Bank reklamuje Konto Jakże Osobiste z wachlarzem korzyści (wideo)
- 21:39 Blisko 300 zgłoszeń w konkursie o nagrodę im. Krzysztofa Millera
- 21:40 Beata Żebrowska na czele wideo w Gazeta.pl, Anna Gumkowska odeszła
- 21:41 Niepraktyczny i trafiony prezent w świątecznej kampanii Plus na Kartę (wideo)
- 21:41 "Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
- 21:42 RMF FM nadal liderem słuchalności w II i III kwartale. Antyradio tuż za podium
- 21:43 Właściciel Kupbilet.pl: wpływy wzrosły o 31 proc., 870 tys. zł zysku
- 21:43 Nowe zasady leasingu luksusowych samochodów dla firm. Droższe auto warto kupić jeszcze w tym roku
- 21:44 Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion pierwszy raz wspólnie promują adidasa
- 21:44 Mapy Google będą ostrzegać przed radarami i wypadkami
- 21:45 Netflix pokazał zwiastun polskiego serialu „1983” (wideo)
- 21:45 "Planeta Singli 2" wchodzi do kin. Maffashion: Aktorką to nie można mnie nazwać
- 21:45 Barbara Izowska-Jędrych awansowała w Turnerze
- 21:46 „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
- 21:46 „Do Rzeczy” publikuje sprostowanie po tekście Cenckiewicza o książce „Macierewicz. Biografia nieautoryzowana”
- 21:46 Powstanie kinowa wersja "Breaking Bad". Miejsce akcji - Albuquerque
- 21:49 Grzegorz Hajdarowicz: bezprawnie wykorzystano mój wizerunek w reklamach Bitcoin Formula
- 21:50 Użytkownicy Messengera dostaną 10 minut na cofnięcie wysłanej wiadomości
- 21:51 Amerykańskie media krytykują „Twoja twarz brzmi znajomo” za rasizm. Polsat zaskoczony
- 21:51 TVP oferuje publiczne pokazy zawodów PŚ w skokach Wiśle i Zakopanem
- 21:53 Cezary Gmyz musi przeprosić Leszka Szymowskiego w „Rzeczpospolitej”
- 21:53 „Doktor Who 11” od 26 listopada w BBC First
- 21:55 „Superwizjer” TVN: nie zapłaciliśmy za organizację urodzin Hitlera pokazanych w reportażu, oskarżony mógł kłamać
- 21:57 11 listopada w samo południe radia zagrają hymn Polski
- 21:58 Tylko TVN24 i TVN24 BiS zwiększyły oglądalność w październiku. Polsat News 2 stracił najwięcej
- 21:59 Samsung pokazał składany telefon, premiera w 2019 roku. "Wizja nowej generacji smartfonów"
- 22:00 Andrzej Rogoyski nadal pełni obowiązki prezesa Polskiego Radia
- 22:05 Vectra nie kupi Multimedia Polska, firmy nie osiągnęły porozumienia co do kluczowych warunków transakcji
- 22:11 Ponad 90 mln zł na lokowanie produktu. Oto rynek product placement w Polsce
- 22:13 Sąd udzielił posłowi PO zabezpieczenia w procesie dot. informacji TVP o prostytutkach w jego mieszkaniu. Pereira: to cenzura prewencyjna
- 22:22 Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"