Archiwum z dnia 2021.05.25
- 09:22 Nowa prasa do ekstruzji aluminium w Grupie Yawal
- 11:40 Praca za granicą szansą na poprawienie domowego budżetu – emigracja możliwa mimo pandemii
- 11:56 Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu VASCO Integracja.
- 12:09 Największe wyzwania związane z bezpieczeństwem obiektów – jak skutecznie stawić im czoła?
- 12:38 Kultowe lody Ben & Jerry’s w KFC
- 14:01 Rozwiązania systemowe do bram dla wygody i bezpieczeństwa
- 14:59 Nexity rozrasta się w Warszawie
- 16:00 Młodsi vs starsi na TikTok! GetHero przedpremierowo zaprezentuje wyniki raportu podczas bezpłatnego webinarium
- 16:24 Ponad 6 milionów dzieci w Syrii nie zna innej rzeczywistości niż wojna. UNICEF Polska apeluje o pomoc
- 18:31 Biedronka ze spotem na Dzień Matki (wideo)
- 19:41 Anna Korzekwa-Józefowicz w zespole komunikacji Narodowego Centrum Nauki
- 19:51 Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska
- 21:46 RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Antyradio awansowało na podium
- 21:48 Fundacja Polsat wraz z firmami Artsana i Clochee wspiera potrzebujące matki i kobiety w ciąży
- 22:00 Medonet z ofertą bazy Kliniki.pl
- 22:11 Mark Sinnock globalnym szefem strategii w Havas Creative
- 22:11 495 tys. widzów programu „Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii”
- 22:12 Koncert „Nie ma jak u mamy” 26 maja w TVP1
- 22:29 „Betty 2” w HBO GO i HBO (wideo)
- 22:29 Wyborcza.pl zebrała ponad 57 tys. zł na ratowanie drzew w Polsce
- 22:30 Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate
- 22:31 PR Lovin' dla Hamelin Brands
- 22:33 Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico
- 22:33 Instagram z nowymi narzędziami dla marek. Poda informacje o statystykach w Reels
- 22:33 Kacper Procki sales development managerem w Circlewise
- 22:35 Tropikalny smak i energia w nowej reklamie bezalkoholowego Okocim Radlera (wideo)
- 22:36 Kuaishou z rosnącymi wynikami. Większe przychody i zysk, ponad 379 mln codziennych użytkowników
- 22:37 Unilever wprowadza tubki do past nadające się do recyklingu
- 22:38 LV Bet z kampanią na Euro 2020 "Łączy nas pasja", w spocie Kuba Błaszczykowski
- 22:38 Uroczy robot staje się eko-wojownikiem w nowej reklamie IKEA (wideo)
- 22:39 Anna Pocenta: z Mennicy Skarbowej do Teads
- 22:40 Zmarła Kalina Mróz z „Gazety Wyborczej”
- 22:40 Orange wprowadza nowe abonamenty. Od 60 do 80 złotych za dostęp do #hello5G i promocyjna cena za HBO GO
- 22:41 TVP1 w niedzielę pokaże koncert „The best of Krzysztof Krawczyk”
- 22:41 Fixly w nowej kampanii zachęca do realizacji marzeń
- 22:41 US Open bez sędziów liniowych
- 22:42 iPhone dominuje na rynku smartfonów. Największa sprzedaż i przychody
- 22:43 Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple
- 22:43 Robert Lewandowski: każdy kolejny sukces mnie napędza
- 22:44 Lewandowscy sprzedają suplementy diety
- 22:45 Piąty sezon "Domu z papieru" od 3 września
- 22:45 „Szansa na sukces” ze stabilną widownią. TVP2 liderem
- 22:46 Plej przygotuje działania Energizer na 15 rynków
- 22:46 Były korespondent TVN w Moskwie z własnym programem w TVN24 Go
- 22:46 Apple WWDC21 startuje 7 czerwca. Czego się spodziewać?
- 22:47 Tomasz Niski za Wiktora Pilarczyka prezesem oddziału Polska Press w Gdańsku
- 22:47 Ks. Mirosław Tykfer żegna się z „Przewodnikiem Katolickim”, nowym szefem ks. Wojciech Nowicki
- 22:47 TVP1 i TVN liderami tygodnia. „M jak miłość”, „Fakty” i Eurowizja 2021 hitami
- 22:48 „Receptura” nowym serialem TVN. Zagra Agnieszka Więdłocha
- 22:49 Igor Sokołowski w Polsat News, będzie prowadził „W rytmie dnia”
- 22:49 "Eternals" studia Marvel z pierwszym oficjalnym zwiastunem (wideo)
- 22:49 Rosyjski regulator internetu nie wykluczył spowolnienia prędkości działania Google'a
- 22:49 Japonia to największy wierzyciel świata. Wyprzedza Niemcy i Hongkong
- 22:49 Liga Narodów w siatkówce na antenach TVP
- 22:50 Rośnie rynek darmowych serwisów wideo z reklamami. 66 mld dolarów w 2020 roku
- 22:51 Ponad 230 mln zł dla klubów od spółki Ekstraklasa dzięki prawom telewizyjnym
- 22:51 Będą rosły wydatki na reklamę alkoholu
- 22:51 Agora spodziewa się w tym roku wzrostu rynku reklamy o 4-7 proc.
- 22:51 Ten Square Games: wpływy 83 proc. w górę, już 27 mln zł z „Hunting Clash”
- 22:51 Długi 36-59 latków wynoszą 33 mld zł. Rekordzista ma oddać ok. 76 mln zł
- 22:52 Marta Lempart z tytułem „Superbohaterki Wysokich Obcasów”
- 22:53 Jazz 4K z koncesją od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
- 22:53 „Love Island. Wyspa miłości 4” jesienią w Polsacie, trwają castingi (wideo)
- 22:53 Amazon blisko kupna MGM Studios za prawie 9 mld dolarów
- 22:54 Rada Etyki Mediów o okładce „Do Rzeczy” z „Murzynem”: To dobra ilustracja
- 22:54 TVP Info i Polsat News stopniowo zaczynają zapraszać gości do studia
- 22:55 Zarządzanie kryzysowe: Ryanair w swoim oświadczeniu nie wspomniał słowem o Pratasiewiczu
- 22:55 Brand24 poprawia wyniki finansowe. Od straty do 35 tys. złotych zysku
- 22:56 „Fakt” z nowym magazynem truestories: „Linie życia”. Odbiorcami kobiety 50+
- 22:56 Łukaszenka zaostrza przepisy o mediach na Białorusi
- 22:57 1,47 mln widzów finału Eurowizji w TVP1 i TVP Polonia, 2,97 mln występu Brzozowskiego w II półfinale
- 22:59 805 tys. widzów „BrzydUli”. Jesienią nowe odcinki
- 23:02 Marcin Zaborski i Bartłomiej Eider odchodzą z RMF FM
- 23:09 TVN7 wycofuje z letniej ramówki serial „19+”
- 23:11 Kuba Wojewódzki będzie miał swoją kolekcję ubrań
- 23:20 941 tys. widzów programu „Power Couple”, TVN wiceliderem w 16-49
- 23:21 Irena Piłatowska i Janina Jankowska usunięte z jury konkursu dla młodych reportażystów Polskiego Radia
- 23:22 Kurierzy Glovo strajkowali, firma proponuje spotkanie online
- 23:30 Dziewiąty redaktor naczelny gazet Polska Press wymieniony
- 23:44 Ofensywa medialna Jarosława Kaczyńskiego. "Pokazuje: ja tu rządzę"
- 23:50 Raport CMWP: Złe warunki pracy, problematyczna niezależność dziennikarzy Polska Press Grupy przed przejęciem przez Orlen
- 23:55 Burda Media Polska: wpływy 20 proc. w dół, 9,8 mln zł straty