Archiwum z dnia 2025.10.05
- 07:37 To koniec. Jeden z najstarszych kanałów tematycznych zniknął z satelity
- 07:45 "Pij Wojanka do białego ranka", czyli o fenomenie napoju z Żabki
- 07:47 "New York Times" rusza z nowym newsletterem. "Nie chcemy po prostu wysyłać artykułu e-mailem"
- 07:47 Nowy kanał o piłce nożnej dostępny za darmo w Polsce
- 07:53 Katastrofalna sytuacja finansowa nadawcy publicznego
- 07:56 OpenAI reklamuje ChatGPT. To ich największa kampania ze spotami wideo
- 08:06 Gigant streamingu wprowadził zmiany w transmisjach Ligi Mistrzów. To wygląda jak mecz w FIFĘ
- 10:11 "Jestem wizjonerem". Sześć najciekawszych wątków z rozmowy z Jackiem Kurskim w Kanale Zero
- 11:11 First Line Polska organizuje loterię promującą Masło Klarowane Mlekovita
- 11:44 "Ślub od pierwszego wejrzenia" cały czas jest hitem TVN. Ogłoszono, że będzie 12. edycja
- 12:44 Zmiana planów. Twarze "Szkła kontaktowego" wróciły na antenę TVP
- 12:53 Marka Duda ruszyła z jesienną kampanią reklamową
- 13:07 "Idź za głosem serca", czyli kolejna edycja kampanii Optima Cardio
- 13:23 Ta sieć ma w Polsce prawie 400 sklepów. Ciągle przynosi straty
- 13:55 Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft
- 14:12 Maersk i WPP Media rozpoczynają globalną współpracę marketingową
- 15:19 Nowa prowadząca serwisy w TVN24. To reporterka "Faktów" TVN
- 15:44 Lubella i Łowicz we wspólnej kampanii reklamowej
- 15:50 Nowa dyrektor zarządzająca w agencji reklamowej Awena
- 16:05 OLX promuje "Usługi" w nowej kampanii