1,3 mln widzów „Project Runway 2”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

Drugą serię modowego reality-show „Project Runway” ogląda średnio 1,33 mln widzów, więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Project Runway 2” nadawany jest na antenie TVN w środy o 21.30, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 1,33 mln widzów. Przełożyło się to na 9,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził trzeci odcinek, w którym gościnnie pojawiła się Maryla Rodowicz. Oglądało go 1,39 mln widzów.

 Oglądalność programu odcinek po odcinku

Reality-show ma o 110 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu w środy o 21.30 w TVN „Bitwa o dom”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 1,22 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 8,85 oraz 10,62 proc. (zobacz te dane).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-you-can-dance-8-tvn-przegrywa-z-tvp2-i-polsatem ##

Nowa seria „Projectu Runway” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż emitowana rok temu pierwsza edycja formatu, którą śledziło średnio 1,63 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 10,23 proc. i 14,62 proc. Reality-show pokazywano jednak wtedy w zupełnie innym paśmie - w niedziele o 21.00 (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Dwójka, pokazująca wówczas „Na sygnale” i filmy fabularne, co daje jej 17,48 proc. udziału. Trzecie miejsce należy do Jedynki (program „Po prostu”, film fabularny i mecze Ligi Mistrzów; 9,30 proc.), a czwarte - do Polsatu („Top Chef” i filmy; 9,08 proc.).W grupie komercyjnej TVN jest jednak liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVP2 i TVP1.

Widownia „Project Runway” na tle konkurencji

W programie „Project Runway” 13 młodych projektantów rywalizuje ze sobą w różnych zadaniach związanych z projektowaniem mody. Ich zmagania ocenia prowadząca show Anja Rubik oraz jurorzy Joanna Przetakiewicz i Marcin Tyszka. Zawodników podczas wykonywania zadań wspiera mentor Tomasz Ossoliński. Program produkuje firma FremantleMedia Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami