SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4Fun TV ze świąteczną odsłoną kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki” (wideo)

Kanał 4Fun TV wystartował ze świąteczną kampanią promocyjną. Jest to kontynuacja kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki”, która wspierała start jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spoty z udziałem prezenterów są emitowane w internecie, nośnikach DOOH Screen Network oraz na antenie 4Fun TV.

Article

Świąteczna kampania reklamowa to kontynuacja strategii realizowanej pod hasłem „Stosunkowo najwięcej muzyki”.

Spoty oddają świąteczny klimat, ale są tak skonstruowane, aby prowokować i dostarczać nieskrępowanej rozrywki. Twórcy chcą podkreślić, że to właśnie w 4Fun TV widzowie znajdą najwięcej muzyki.

W spotach występują prezenterzy: Kristina Kurcheva, Jacek Januszko oraz Marcin Łukasik.

Autorami konceptu kreatywnego jest agencja FCB Bridge2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4Fun Media.

Obecnie na antenie widzowie mogą oglądać cztery świąteczne spoty.

Podczas tworzenia kampanii powstał jeszcze jeden spot z udziałem nowego prezentera stacji - „Dandrisa” (Łukasz Szoblik), który wcielił się w rolę małego Jezuska. Kierownictwo stacji nie zdecydowało się jednak na jego emisję, ponieważ uznało, że treści w nim prezentowane są zbyt kontrowersyjne. Stacja chce w ten sposób uniknąć kolejnych problemów z Radą Etyki Reklamy, która rozpatruje właśnie skargę dotyczącą jesiennej kampanii stacji.

- Niestety wideo z nieemitowanym spotem przedostało się do internetu i krąży w sieci, powielając błędną informację, że w rolę Maryi wcieliła się Ola Ciupa, która nie brała udziału w kampanii - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek, specjalista ds. pr 4Fun Media.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się również, że w najbliższych miesiącach na antenie 4Fun TV pojawią się kolejne odsłony kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki”.

Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. udział 4Fun TV w rynku oglądalności wyniósł 0,11 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4Fun TV ze świąteczną odsłoną kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lechu
No i spoko.
9 8
odpowiedź
User
życzliwy
widać chęci ale z kichy robić tylko szmirę można . A ten kanał to zapchaj dziura do wymiany w ofertach cyfrowych operatorów kablowych .
11 10
odpowiedź