SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

Średnia oglądalność popołudniowego magazynu “Między kuchnią a salonem” po czterech i pół miesiącu emisji wynosi 659 tys. osób. TVN w czasie nadawania programu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Między kuchnią a salonem, fot. tvn

Między kuchnią a salonem, fot. tvn

Skierowane do kobiet “Między kuchnią a salonem” wystartowało 4 października br. i nadawane jest w dni powszednie o 14.55. W pierwszym miesiącu emisji średnia widownia talk-show wyniosła 519 tys. widzów przy udziale na poziomie 9,35 proc. w grupie 4+ i 11,49 proc. w 16-49.

W lutym br. program śledziło już 716 tys. osób, udział w 4+ był  najwyższy w stosunku do poprzednich miesiącach i wyniósł 10,23 proc., ale w 16-49 był za to najniższy - 10,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Średnio wszystkie dotychczas pokazane odcinki “Między kuchnią a salonem” miały 9,77 proc. udziału. To mniej niż osiągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Liderem jest w tym paśmie jest TVP 1 z udziałem na poziomie 21,11 proc., drugie miejsce zajęła TVP 2 (13,45 proc.), a telewizję TVN minimalnie wyprzedza także Polsat (9,82 proc.). W czasie emisji magazynu TVN jest też czwarty w grupie komercyjnej.

Najpopularniejszym wydaniem programu był odcinek z 28 grudnia 2010 roku, który obejrzało średnio 945 tys. widzów. W sumie granicę 900 tys. oglądających przekroczyły trzy odcinki talk-show.

Z danych telemetrycznych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


Oglądalność "Między kuchnią a salonem" miesiąc po miesiącu

Miesiąc Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
październik 519 470 9,35% 11,49%
listopad 653 872 10,13% 12,81%
grudzień 690 655 9,46% 11,71%
styczeń 724 566 9,85% 10,91%
luty – do 19 715 809 10,23% 10,01%
średnia 658 971 9,77% 11,47%



Top 15 najpopularniejszych odcinków programu

Top Wszyscy 4+
Lp. Data AMR SHR %
1 28-12-2010 944 763 11,11%
2 31-12-2010 905 701 9,38%
3 27-01-2011 902 687 12,30%
4 29-11-2010 869 452 12,03%
5 26-01-2011 839 585 10,75%
6 22-11-2010 833 813 12,25%
7 04-02-2011 830 543 11,05%
8 01-02-2011 829 230 11,11%
9 04-01-2011 827 628 10,88%
10 27-12-2010 818 202 8,98%
11 30-12-2010 815 735 10,32%
12 17-11-2010 809 459 11,62%
13 18-02-2011 804 115 11,37%
14 03-12-2010 797 812 10,99%
15 10-01-2011 792 932 11,97%



Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 1 431 006 21,11% 13,51%
TVP 2 911 642 13,45% 15,04%
Polsat 665 470 9,82% 12,89%
TVN – Mkas 658 971 9,77% 11,47%

 
Profil widowni “Między kuchnią a salonem”

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 30,36% 63
Kobiety 69,64% 134
Wiek  4-9 2,56% 43
 10-15 3,76% 54
16 - 19 4,09% 72
20 - 24 5,25% 65
25 - 29 8,74% 98
30 - 34 6,89% 84
35 - 39 6,31% 88
40 - 44 5,68% 88
45 - 49 6,84% 97
50 - 54 10,43% 128
55 - 59 10,90% 142
60+ 28,55% 144
Wlk. miasta Wieś 28,82% 74
< 50 tys. 28,65% 119
50-100 tys. 8,85% 103
100-200 tys. 9,37% 117
> 200 tys. 24,32% 120
Zawód Top management 5,43% 67
Pracownicy średniego szczebla 13,44% 92
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,13% 90
Emeryci 38,55% 153
Inni 24,45% 76
Wykształcenie Podstawowe 50,42% 110
Średnie 32,04% 108
Wyższe 11,22% 95
Inne 6,32% 49


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 660 tys. widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anonim
i kolejny artykuł popsuty,tym,że nie ma wyników ogladalności z każdego odcinka z osobna,tylko z top 15 i podane średnie wyniki i koniec
Ciekawi mnie wiadomośc jaka była widownia tego programu,jak np z jakieś przyczyny był on przesunięty na inną porę emisji,czy jeżeli był nadany w jakis szczególny dzień(np święto),czy jeżeli na innej antenie było cos szczególnego ,to czy zagroziło temu programowi ,czy pomogło,I skąd to wszystko maja wiedzie przeciętni internauci.
A stąd właśnie jak podawane są wyniki oglądalności ze wszystkich odcinków z osobna,a takich artykułów jest bardzo mało i od dawna czekam na zmiany w tej sprawie.
8 8
odpowiedź
User
a
Kolejny spocony gniot Szmira TVN powielany naokragło To samo co DTVN ludzie maja poprostu dosyc tej szmiry i plastkowych psudo gwiazdek amatorek plus dretwych prowadzacych
8 8
odpowiedź
User
Gembal
Gorzej niż mało.
8 8
odpowiedź
User
Jola
będzie MKS przesunięty do TVN Style i tam zapewni większa widownię. To sposób na rozwój TVN Style
8 8
odpowiedź
User
widz
Ten program to totalny gniot. Dziwię się, że w ogóle ktoś to ogląda. To dla służących i kucharek /bez obrazy dla pań wykonujących te zawody/, które i tak pewnie nie oglądają, bo w tym czasie są zajęte. Oglądnąłem 1 /słownie jeden/ odcinek i miałem dość. Kto wymyśla takie dziadostwo i komu to służy, chyba w celu dowartościowania pseudo gwiazd i gwiazdeczek.
8 8
odpowiedź