81-proc. wzrost przychodu LinkedIn w IV kw. 2012 r., ponad 200 mln członków

Portal społecznościowy LinkedIn zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2012 rok.

km
km
Udostępnij artykuł:

LinkedIn zanotował w IV kwartale 11,5 miliona dolarów zysku, w porównaniu do 6,9 miliona dolarów zysku w analogicznym okresie roku 2011.

Przychód skupionego wokół rozwoju kariery i życia zawodowego portalu zwiększył się w tym samym czasie o 81 proc., ze 167,7 miliona dolarów do 303,6 miliona dolarów.

grafika

 

grafika

 

W całym 2012 roku LinkedIn zanotował 21,6 miliona dolarów zysku, wobec 11,9 miliona dolarów zysku w roku 2010. Przychód wzrósł o 86 proc., z 522,2 miliona dolarów do 972,3 miliona dolarów.

Na koniec IV kwartału LinkedIn miał 201,9 miliona członków - o 39 proc. więcej niż rok wcześniej (145 mln). Przytaczając dane firmy badawczej comScore, serwis podał, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 26 proc., z 92 milionów do 116,3 miliona, a liczba odsłon stron - o 28 proc., z 9,4 miliarda do 9,8 miliarda.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 305 milionów dolarów do 310 milionów dolarów, a w całym 2013 roku - od 1,41 miliarda dolarów do 1,44 miliarda dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"