ACR będzie planował kampanie internetowe sieci Ikea

Dom mediowy ACR wygrał przetarg na obsługę internetowych kampaniireklamowych sieci Ikea. W ramach współpracy zajmie się planowaniemmediów displayowych i doradztwem strategicznym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na obsługę internetowych kampanii reklamowych sieciIkea dom mediowy ACR pokonał MediaContacts, MEC Interaction iCodemedia. Producent i dystrybutor mebli wybrał tę firmą międzyinnymi dlatego, że należy ona do tej samej grupy komunikacyjnej, coagencja interaktywna K2 pracująca od kilku lat dla Ikea.

W ramach współpracy ACR będzie planował media displayowe dlawszystkich kampanii tej sieci prowadzonych online oraz zajmował siędoradztwem strategicznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji