ROZWIŃ

Ad.net liderem pod względem liczby użytkowników jak i odsłon

Ad.net umacnia pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowychw Polsce. Miesięcznie dociera do ponad 12 mln użytkowników i notujeponad 4,5 mld odsłon. Na końcu rankingu - z dużą stratą do lidera -sieć BizOnMedia i IDG.

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Sieć reklamowa Ad.net znalazła się na pozycji lidera wśródinternetowych biur reklamy w Polsce, zarówno jeśli chodzi o liczbęużytkowników jak i odsłon - wynika z najnowszych, październikowychdanych badania Megapanel PBI/Gemius.

Ad.net powstał w 2000 roku, jako pierwsza internetowa siećreklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchnireklamowej ponad 430 witryn internetowych.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X