SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Brasil przez dwa lata zajmie się reklamą PGNiG obrót detaliczny

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny wybrała do obsługi ATL agencję reklamową Brasil.

Article

Brasil zajmie się świadczeniem usług ATL dla spółki przez okres dwóch najbliższych lat. Umowę z nią podpisano 12 czerwca br. z możliwością jej wcześniejszego wygaśnięcia na skutek wykorzystania budżetu. Jego wielkości spółka nie podała.

Postępowanie, w którym wybrano agencję Brasil było prowadzone w trybie zapytania ofertowego. PGNiG Obrót Detaliczny nie podaje jednak nazw pozostałych jej uczestników.

Agencja Brasil już wcześniej pracowała dla spółki - jedną z ostatnich akcji reklamowych jej autorstwa była kampania z jesieni ub.r., w której promowano gaz z prądem „w cenie zamrożonej na rok".

Spółka prowadzi też przetarg na obsługę w internecie. Oceniane są w nim obecnie cztery oferty: od MullenLowe MediaHub, Codemedia, All4Afiliate i od konsorcjum agencji Mastermind i John Pitcher.

Wciąż w toku jest przetarg spółki PGNiG SA na świadczenie kompleksowych usług marketingowych obejmujących m.in: doradztwo strategiczne, wsparcie kreatywne w obszarze ATL/ BTL/ marketing interaktywny, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, produkcja materiałów reklamowych, copywriting, realizacja sesji zdjęciowych, zakup mediów. Termin składania w nim ofert minął 11 czerwca br.  Obecnie trwa proces badania i oceny złożonych ofert.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Brasil przez dwa lata zajmie się reklamą PGNiG obrót detaliczny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl