Agnieszka Hyży ambasadorką reklamową produktów oświetleniowych Activejet

Firma Action, właściciel marki produktów oświetleniowych Activejetruszyła, z wizerunkową kampanią reklamową, której bohaterką jest prezenterka telewizyjna Agnieszka Hyży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Hyży ambasadorką reklamową produktów oświetleniowych Activejet

Kampania pod hasłem „Świetlna myśl!” ma zwrócić uwagę konsumentów na innowacyjne produkty z kategorii oświetleniowej Activejet, obejmującej szeroki asortyment produktów, m.in. źródła światła LED w barwie ciepłej, zimnej i neutralnej, produkty designerskie takie, jak dekoracyjne taśmy LED, kinkiety, lampki nabiurkowe, dekoracyjne oprawy LED, a także energooszczędne świetlówki kompaktowe.

- Współpraca z Agnieszką Hyży to kolejny element długofalowej strategii, którą przyjęliśmy dla marki Activejet, stanowiący punkt wyjścia do pozycjonowania naszych produktów jako produkty premium. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę, że marka Activejet to nie tylko wysokiej jakości materiały eksploatacyjne, z których przede wszystkim jesteśmy znani, lecz również szerokie portfolio produktów oświetleniowych. Nasza strategia na najbliższe miesiące zakłada silne i konsekwentne wsparcie komunikacyjne właśnie kategorii oświetleniowej - opisuje Dominika Kopycka, non-food international business development director w spółce Action.

grafika

Zaplanowane do końca bieżącego roku aktywności obejmują działania w prasie, w kanałach społecznościowych Facebook i Instagram oraz silne wsparcie PR. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Lab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś