SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AHA znowu podbija Nowy York

Agencja reklamowa AHA ponownie wyróżniona na New York Festivals - drugim największym festiwalu reklamowym na świecie

Certyfikat Finalisty Konkursu agencja otrzymała w kategorii prasy drukowanej.

Wyróżniony spośród 3808 nadesłanych prac z 62 krajów motyw "Idee fixe" to projekt AHA zrealizowany dla klienta Honda w ramach kampanii wizerunkowej przygotowanej w 2003 r. AHA jest jedyną polską agencją wyróżnioną w konkursie.

Motyw "Idee fixe" to wydruk tomografu anonimowego pacjenta. Kolejne przekroje czaszki, coraz głębszych warstw mózgu odsłaniają zmiany zachodzące wokół pnia mózgu. Im głębiej, tym bardziej przypomina on literę "H", by wreszcie idealnie przeistoczyć się w... logo Hondy. Fascynacja brandem w przypadku mózgu analizowanego pacjenta - najprawdopodobniej kierowcy Hondy - jest niezwykle głęboka. Dowodzi to, że kto raz "spróbował" Hondy, już nigdy nie będzie mógł się uwolnić od myśli o niej.

To już druga międzynarodowa nagroda AHA na festiwalu w Nowym Yorku. Dwa lata wcześniej agencję wyróżniono za motyw "Asfalt", również przygotowywany dla Hondy.

"Po raz kolejny mamy dowód na to, że poziom naszej reklamy dorównuje światowym standardom. Nie bez znaczenia jest fakt, iż decydenci Hondy podejmują inteligentne decyzje i nie boją się niekonwencjonalności " - komentuje wyróżnienie Jarosław Betlej, Prezes AHA. "To bardzo ważne, że międzynarodowe środowisko reklamowe zauważa i docenia działania niesieciowej agencji wymykającej się przeciętnym standardom" - dodaje Betlej. Zdaniem AHA, dla efektywności reklamy bardziej od rozdmuchanego budżetu liczą się nieograniczone możliwości kreacji ludzkiego umysłu.

"Cieszy nas ogromnie fakt, iż podejmujemy słuszne decyzje i rynek potrafi je docenić. Wybory w reklamie to podstawa sukcesu" - komentuje Andrzej Wrzosek, Marketing Manager Honda.

AHA jest członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W tym roku otrzymała również prestiżową nagrodę Klubu Twórców Reklamy za jeden z trzech motywów kampanii outdoorowej przygotowanej dla niskokalorycznego pieczywa XS Line produkowanego przez Schulstad.

Dołącz do dyskusji: AHA znowu podbija Nowy York

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl