SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplikacja Reuters TV dostępna za darmo, płatny model nie spełnił oczekiwań

Agencja Reuters postanowiła udostępnić za darmo swoją aplikację Reuters TV przeznaczoną do nadawania newsów wideo. Oficjalnie wydawca twierdzi, że chce przyciągnąć do usługi więcej młodych odbiorców, wiadomo jednak, że płatny model aplikacji nie cieszył się wielkim powodzeniem.

Article

Pierwsza wersja Reuters TV została wprowadzona na rynek na początku lutego br. i była dostępna jedynie jako usługa płatna, za którą trzeba było zapłacić miesięcznie 1,99 dol. Aplikacja oferowała najnowsze newsy przygotowane przez agencję w formie materiałów wideo.

Teraz Reuters poinformował, że wprowadził do internetowego sklepu Appstore wersję Reuters TV, którą można pobrać i korzystać z niej za darmo.

- Darmowa edycja aplikacji będzie zawierała ograniczoną liczbę reklam, a jej interfejs został nieco zmieniony w porównaniu z wcześniejszą wersją - zaznaczył w rozmowie z serwisem Politico rzecznik Reutersa. - Wydanie płatne pozostanie nadal w naszej ofercie i będzie zupełnie pozbawione reklam. Wprowadzone przez nas zmiany mają na celu dotarcie z Reuters TV do szerszej grupy młodych, wykształconych mieszkańców miast.

Nieoficjalnie wiadomo, że rozszerzenie zasięgu Reuters TV o nowe grupy odbiorców nie jest jedyną przyczyną wprowadzenia darmowej wersji z reklamami. Chodzi o to, że płatny model  platformy nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem. Co prawda agencja nie podaje liczby jej subskrybentów, jednak w internecie aplikacja zgromadziła dotąd jedynie niecałe 200 recenzji. Natomiast średnia ocen zdobytych przez program pozostaje na średnim poziomie 3,5 pkt.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aplikacja Reuters TV dostępna za darmo, płatny model nie spełnił oczekiwań

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl