SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Roguski przeszedł z „Briefu” do Fakt.pl

Artur Roguski, dotąd związany z magazynem „Brief”, od grudnia br. objął stanowisko product managera serwisu internetowego Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska).

- Fakt.pl jest coraz większy. Pojawiają się serwisy tematyczne jak Kobieta.fakt.pl, więc konieczne było wzmocnienie nowymi siłami - mówi nam Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska.

Szefem zespołu Fakt.pl pozostaje Marek Kopeć, który także formalnie sprawuję funkcję product managera. - Stanowiska brzmią tak samo, ale to tylko kwestia nomenklatury, która wynika ze struktury firmy - mówi Marucha.

Artur Roguski ostatnio pracował jako dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie „Brief”, gdzie odpowiadał za serwis internetowy, działania w mediach społecznościowych, pisał też teksty. Wcześniej związany był z agencją reklamową Ogilvy Interactive. Z wykształcenia jest magistrem psychologii o specjalizacji media i reklama.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że Fakt.pl miał we wrześniu br. 4,13 mln użytkowników, którzy wygenerowali 130,2 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Artur Roguski przeszedł z „Briefu” do Fakt.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hejter
Czytam jego bloga, dobre treści.
odpowiedź
User
Znawca
Wszystko ok, ale brakuje ludzi od analityki, od zarządzania ruchem od ux, etc. Fakt.pl nic nie robi, zeby sie rozwijac. Nadal nie ma tam myslenia, jak zarobic np. przy wykorzystaniu kontentu kontekstowego etc. Tam dalej jest myślenie betonowe typu "co się klika" liczone wejściami z głównej. Jak przy takim myśleniu laików te portal ma zarabiać? Litości...
odpowiedź
User
Anastazja Grey
Kogoś mi przypomina
odpowiedź