Koniec platformy społecznościowej z pytaniami i odpowiedziami

Działalność kończy serwis społecznościowy Ask.fm, w którym użytkownicy mogli zadawać i odpowiadać na pytania. Platforma szczyt popularności przeżywała ponad 10 lat temu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Koniec platformy społecznościowej z pytaniami i odpowiedziami

Od zeszłego czwartku na Ask.fm nie można już zakładać nowych profili. Serwis ostatecznie zniknie z internetu 1 grudnia, do tego czasu użytkownicy mogą pobrać z niego swoje dane.

- Ta trudna decyzja wynika ze znacznego spadku bazy użytkowników. Niestety, nasza platforma „zapytaj i odpowiedz” nie spełnia już potrzeb dzisiejszych użytkowników mediów społecznościowych - przyznał właściciel Ask.fm w komunikacie dla internautów.

- Kiedy zakładaliśmy firmę, wierzyliśmy w ideę otwartej komunikacji i łączenia się z innymi poprzez pytania, odpowiedzi i szczere rozmowy. Zmierzyliśmy się z wieloma trudnościami, aby zapewnić, że platforma pozostaje w 100 proc. bezpieczna dla każdego użytkownika - podkreślono.

Ask.fm znika po 14 latach

Platforma Ask.fm została uruchomiona w połowie 2010 roku na Łotwie. Cztery lata później założyciele sprzedali ją amerykańskiej spółce IAC, do której należą m.in. wyszukiwarka Ask.com i aplikacja Tinder.

Obecnie Ask.fm działa jeszcze w ok. 40 krajach ze wszystkich regionów świata, z czego w 20 europejskich. Największą popularnością cieszył się przez pierwsze pięć lat działalności. W Polsce liczba użytkowników serwisu poszła w górę z 200-400 tys. miesięcznie w połowie 2012 roku do ok. 1,5 mln w drugiej połowie 2013 i pierwszej połowie 2014 roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"