SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barbora klientem agencji Resolution

Internetowy sklep spożywczy Barbora, działający w krajach bałtyckich, rozpoczyna współpracę z agencją Resolution (Grupa OMD).

Zadaniem Resolution jest wspieranie sprzedaży w e-sklepie oraz zbudowanie wizerunku marki, jako lidera w segmencie e-grocery.

Prowadzone działania dla kampanii sprzedażowych i wizerunkowych obejmują m.in. radio, outdoor oraz online: SEM, display, social media i performance.

Zarządzana przez Maxima Group platforma e-commerce Barbora, która w styczniu zadebiutowała na polskim rynku, zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. W ofercie sklepu jest 11 kategorii produktów, od spożywczych, po artykuły codziennego użytku. Obroty marki w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

Za mediową obsługę platformy odpowiada agencja MullenLowe MediaHub.

 

 

Dołącz do dyskusji: Barbora klientem agencji Resolution

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl