Beta aplikacji BBM dostępna na smartfony Nokia Lumia (wideo)

W sklepie Windows Phone udostępniona został wersja beta komunikatora BBM od BlackBerry na smartfony z serii Nokia Lumia.

km
km
Udostępnij artykuł:
Beta aplikacji BBM dostępna na smartfony Nokia Lumia (wideo)

Aplikacja BBM beta na smartfony Nokia Lumia z systemem Windows Phone 8 oferuje BBM chat zarówno w wersji dla wielu osób, jak i rozmów 1-na-1. W ramach sesji można dodawać zdjęcia, notatki głosowe, przesyłać kontakty i dzielić się swoją lokalizacją, a dzięki powiadomieniom „R” oraz „D” użytkownik odpowiednio otrzymuje informację o przeczytanej i dostarczonej wiadomości.

Ponadto aplikacja oferuje takie funkcjonalności jak BBM grupy (pozwala na rozmowę do 50 osób w trakcie jednego czatu), „Znajdź znajomych” (pozwala odkrywać, kto również używa BBM i zapraszać nowe osoby do znajomych), BBM feeds (informuje w czasie rzeczywistym o zmianach w profilach znajomych, umożliwia aktualizację profilu i przesyłanie wiadomości poprzez dotknięcie wyświetlanego nazwiska znajomego) oraz przypinanie do ekranu głównego grup i czatów 1-na-1.

Kolejne funkcje BBM mają pojawić się w aplikacji w najbliższych miesiącach.

grafika

Aplikację BBM w wersji beta na smartfony Nokia Lumia można pobrać bezpłatnie ze sklepu Windows Phone pod tym adresem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS