Testy gogli VR trwają już w sklepach w Warszawie, Bydgoszczy, Gliwicach, Łodzi, Jastrzębiu-Zdroju, Zielonej Górze i Koszalinie.
- Rozpoczęliśmy testy VR, bo jest to wygodne narzędzie, uczące w realistyczny sposób umiejętności, które są trudne lub kosztowne w nauce tradycyjnej. W tym momencie rozwiązanie wdrażamy przy jednym z najbardziej wymagających procesów w sklepie - wypieku pieczywa. Zaletą gogli VR jest to, że umożliwiają wielokrotne ćwiczenia, ale i popełnianie błędów w bezpiecznym środowisku. Są też atrakcyjnym elementem wdrażania do pracy nowych osób - mówi Katarzyna Kozyra, starszy menedżer ds. szkoleń w sieci Biedronka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-sklep-kasy-samoobslugowe-wi-fi-dla-klientow-i-kacik-kawowy-przy-ul-modlinskiej-w-warszawie ##
Jak wygląda szkolenie VR w Biedronce

Podczas szkolenia pracownik zakłada gogle VR, a do jego rąk trafiają dwa joysticki. Przenosi się w ten sposób do wirtualnego sklepu, w którym za pomocą pilotów i ruchów dłoni podnosi kartony z produktami, łapie szczypce do pieczywa, otwiera drzwi, podpisuje dokumenty, zakłada odzież ochronną. Są to czynności, które na co dzień wykonują pracownicy Biedronek w całej Polsce.
Szkolenie w wirtualnej rzeczywistości obejmuje trzy etapy: instruktaż wypieku, samodzielne wypiekanie (system na bieżąco ocenia pracę i daje uwagi) oraz sprawdzenie umiejętności (informacja zwrotna dla pracownika po zakończeniu pracy).
Ostatnim etapem szkolenia jest sprawdzenie się pod okiem opiekuna na sali sprzedaży w Biedronce.

Biedronka uruchomiła też dla pracowników wewnętrzny chatbot, dzięki któremu uzyskają za pomocą internetu spersonalizowane odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. oferty programów wsparcia.











