Biedronka szkoli pracowników za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Jeronimo Martins Polska rozpoczyna szkolenia pracowników Biedronka, w którym będą używane okulary z wirtualną rzeczywistością (VR). W ośmiu placówkach Biedronki w Polsce pracownicy nauczą się z pomocą gogli VR wypieku pieczywa w piekarniach przysklepowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka szkoli pracowników za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Testy gogli VR trwają już w sklepach w Warszawie, Bydgoszczy, Gliwicach, Łodzi, Jastrzębiu-Zdroju, Zielonej Górze i Koszalinie.

- Rozpoczęliśmy testy VR, bo jest to wygodne narzędzie, uczące w realistyczny sposób umiejętności, które są trudne lub kosztowne w nauce tradycyjnej. W tym momencie rozwiązanie wdrażamy przy jednym z najbardziej wymagających procesów w sklepie - wypieku pieczywa. Zaletą gogli VR jest to, że umożliwiają wielokrotne ćwiczenia, ale i popełnianie błędów w bezpiecznym środowisku. Są też atrakcyjnym elementem wdrażania do pracy nowych osób - mówi Katarzyna Kozyra, starszy menedżer ds. szkoleń w sieci Biedronka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biedronka-sklep-kasy-samoobslugowe-wi-fi-dla-klientow-i-kacik-kawowy-przy-ul-modlinskiej-w-warszawie ##

Jak wygląda szkolenie VR w Biedronce

Podczas szkolenia pracownik zakłada gogle VR, a do jego rąk trafiają dwa joysticki. Przenosi się w ten sposób do wirtualnego sklepu, w którym za pomocą pilotów i ruchów dłoni podnosi kartony z produktami, łapie szczypce do pieczywa, otwiera drzwi, podpisuje dokumenty, zakłada odzież ochronną. Są to czynności, które na co dzień wykonują pracownicy Biedronek w całej Polsce.

Szkolenie w wirtualnej rzeczywistości obejmuje trzy etapy: instruktaż wypieku, samodzielne wypiekanie (system na bieżąco ocenia pracę i daje uwagi) oraz sprawdzenie umiejętności (informacja zwrotna dla pracownika po zakończeniu pracy).

Ostatnim etapem szkolenia jest sprawdzenie się pod okiem opiekuna na sali sprzedaży w Biedronce.

grafika
grafika

Biedronka uruchomiła też dla pracowników wewnętrzny chatbot, dzięki któremu uzyskają za pomocą internetu spersonalizowane odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. oferty programów wsparcia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP przedłuża współpracę z Value Media. Nie było przetargu

TVP przedłuża współpracę z Value Media. Nie było przetargu

Nowy kierownik ds. komunikacji i eventów w Porsche Polska. Przeszedł z Google

Nowy kierownik ds. komunikacji i eventów w Porsche Polska. Przeszedł z Google

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam