„Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”

Od debiutu na rynku we wrześniu ub.r. magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) cennikowo zarobił z reklam 10,3 mln zł. To trzy raz mniej niż „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) od września do grudnia ub.r. wyniosły 5,315 mln zł, a do stycznia do kwietnia br. - 4,987 mln zł. Razem daje to 10,3 mln zł. Pismo ukazuje się od połowy września ub.r., a od sierpnia jego nowym redaktorem naczelnym będzie Cezary Szymanek (więcej na ten temat).

Z kolei miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) od września ub.r. cennikowo zarobił z reklam 32,188 mln zł. Wpływy reklamowe magazynu w czterech ostatnich miesiąca ub.r. wyniosły 15,867 mln zł, a w czterech pierwszych miesiącach br. -  16,321 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?