Bohaterowie programu 'Duże Dzieci' w reklamie

'Milandia! Tak smakuje mleko' pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia (SM Ostrołęka).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.

       

Skojarzenia konsumentów na temat nazwy marki Milandia były główną determinantą nadania reklamie sielskiego charakteru. Natomiast wykorzystanie wizerunku bliźniaków z „Dużych Dzieci” pozwoliło w humorystyczny sposób ukazać zalety produktu, którego głównym atutem są walory mleka prosto od krowy. Chłopcy są znani z błyskotliwych wypowiedzi i spostrzeżeń, co zostało wykorzystane w całej kampanii reklamowej – powiedział Maciej Zaremba - prezes Soul and Mind Group.

Kampania telewizyjna jest efektem realizacji kolejnego etapu wprowadzania mleka ESL – Milandia na polski rynek. Twarzami kampanii są bliźniacy Maciek i Paweł Król – bohaterowie programu „Duże Dzieci”. 30 – sekundowe spoty emitowane będą m.in. w na takich kanałach jak: TVP, Polsat, TVN, TVN 24.

      

Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind, zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję