SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bohaterowie programu 'Duże Dzieci' w reklamie

'Milandia! Tak smakuje mleko' pod takim tytułem od początku tygodnia emitowany jest 30 sekundowy spot marki Milandia (SM Ostrołęka).

Reklama pokazywana będzie w najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce. Celem kampanii jest dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców, a w konsekwencji zainteresowanie marką Milandia. Za kreację i przygotowanie reklamy odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind.

       

Skojarzenia konsumentów na temat nazwy marki Milandia były główną determinantą nadania reklamie sielskiego charakteru. Natomiast wykorzystanie wizerunku bliźniaków z „Dużych Dzieci” pozwoliło w humorystyczny sposób ukazać zalety produktu, którego głównym atutem są walory mleka prosto od krowy. Chłopcy są znani z błyskotliwych wypowiedzi i spostrzeżeń, co zostało wykorzystane w całej kampanii reklamowej – powiedział Maciej Zaremba - prezes Soul and Mind Group.

Kampania telewizyjna jest efektem realizacji kolejnego etapu wprowadzania mleka ESL – Milandia na polski rynek. Twarzami kampanii są bliźniacy Maciek i Paweł Król – bohaterowie programu „Duże Dzieci”. 30 – sekundowe spoty emitowane będą m.in. w na takich kanałach jak: TVP, Polsat, TVN, TVN 24.

      

Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiada Agencja Reklamowa Soul and Mind, zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bohaterowie programu 'Duże Dzieci' w reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl