SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Cenię sobie”. Akcję, obejmującą internet i kina, przygotowała agencja Upside.

Article

Reklamy z kampanii podkreślają główne atrybuty Ceneo.pl, takie jak porównywanie cen milionów produktów ze sklepów internetowych oraz prezentowanie opinii o sprzedawcach i produktach (opinie są wystawiane przez użytkowników już po zakupach).

Kampania oprócz przekazów wizerunkowych będzie wspierać promocje takie jak Black Friday i Dzień Darmowej Wysyłki.

 

Akcja reklamowa potrwa do 26 grudnia. Obejmuje internet (m.in. platformy społecznościowe, serwisy VoD) oraz kina Helios i Multikino.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside. Została wybrana przez Ceneo.pl w zamkniętym przetargu, nie podano ile i które inne agencje brały w nim udział.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio bohaterką reklam Ceneo była Zosia, w ostatniej kampanii towarzyszyli jej bracia Komputerowcy. - Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników - argumentuje Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Ceneo.pl zanotowały 10,87 mln użytkowników i 106,6 mln odsłon, a sam serwis Ceneo.pl - 10,45 mln użytkowników i 98,9 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl