„Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Porównywarka cenowa Ceneo.pl rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Cenię sobie”. Akcję, obejmującą internet i kina, przygotowała agencja Upside.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Cenię sobie” zamiast Zosi w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Reklamy z kampanii podkreślają główne atrybuty Ceneo.pl, takie jak porównywanie cen milionów produktów ze sklepów internetowych oraz prezentowanie opinii o sprzedawcach i produktach (opinie są wystawiane przez użytkowników już po zakupach).

Kampania oprócz przekazów wizerunkowych będzie wspierać promocje takie jak Black Friday i Dzień Darmowej Wysyłki.

 

Akcja reklamowa potrwa do 26 grudnia. Obejmuje internet (m.in. platformy społecznościowe, serwisy VoD) oraz kina Helios i Multikino.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i realizację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Upside. Została wybrana przez Ceneo.pl w zamkniętym przetargu, nie podano ile i które inne agencje brały w nim udział.

Poprzednio bohaterką reklam Ceneo była Zosia, w ostatniej kampanii towarzyszyli jej bracia Komputerowcy. - Uznaliśmy, że po dwóch latach koncepcja z Zosią została wyczerpana. Nowa kampania to efekt strategii, którą przyjęliśmy dla naszych działań promocyjnych. Chcemy dotrzeć do jeszcze większej grupy młodych osób, którzy są istotną częścią naszej społeczności. Liczymy, że nowa kampania w połączeniu ze sprawdzonymi kanałami komunikacji pozwoli nam zwiększyć liczbę nowych użytkowników - argumentuje Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana