SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola trumnami promuje zdrowy tryb życia

Coca-Cola w Boliwii zaczęła nietypową kampanię społeczną zachęcającą do zdrowego, aktywnego trybu życia. Akcja jest oparta na reklamach pokazujących trumny.

W reklamach Coca-Coli, który trafiły właśnie do mediów w Boliwii, trumny znajdują się w normalnym wnętrzach zwykłego domu. Towarzyszy im hasło „Siedzący tryb życia zabija jak każda choroba. Zmień swoje życie dla własnego życia” oraz logo marki.

Koncern chce w ten sposób promować zdrowy, aktywny styl życia, nawiązując do odważnej, drastycznej stylistyki znanej z wielu kampanii społecznych, np. dotyczących bezpieczeństwa na drogach. Jednak zdaniem części odbiorców reklamy z trumnami naruszają granice dobrego smaku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Athos/TBWA.


Akcje przeciwko siedzącemu trybowi życia Coca-Cola prowadzi w wielu innych krajach. W Hiszpanii taka kampania trwała wiosną br., a reklamy przekonywały, że jeśli wiele osób przekona się do aktywności fizycznej i zbilansowanej diety, do 2030 roku zdecydowanie na korzyść zmienią się statystyki dotyczące m.in. nadwagi.


W ramach kampanii przeprowadzono też nietypową akcję „Winda zmienia statystyki”: w centrum biurowym w wejściu na klatkę schodową zamontowano drzwi do windy. Spodziewający się windy przechodnie musieli więc wchodzić na górę po schodach.

 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola trumnami promuje zdrowy tryb życia

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Coca-Cola i zdrowy tryb życia? Przecież to przeczy samo sobie! Gdzie jest zdrowie w napojach produkowanych przez C-C? W cukrze czy może w ropopochodnych słodzikach?
odpowiedź
User
Ewa
Coca-Cola zabija tak samo, jak siedzący tryb życia.
odpowiedź
User
Jonek
Aspartam jest rakotwórczy - patrzcie na skład produktu np. Coca Cola Zero
odpowiedź