SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej

John Malatesta objął funkcję CEO w firmie Codewise zajmującej się reklamą internetową. Robert Gryn, założyciel i poprzedni szef spółki, zostanie przewodniczącym jej rady nadzorczej.

W Codewise Malatesta pracuje od początku br. Po objęciu funkcji CEO zachowa swoje dotychczasowe funkcje prezesa oraz dyrektora wykonawczego ds. przychodów i marketingu.

- John jest dokładnie typem lidera, którego potrzebowaliśmy w Codewise. Jego ogromne doświadczenie na stanowiskach wykonawczych oraz znajomość branży marketingowej i potrzeb klientów znacząco wzmocni nasze wysiłki w kierunku umocnienia pozycji lidera rynku AdTech oraz MarTech - komentuje Robert Gryn. - Od momentu dołączenia do firmy, John z jednej strony wykazał się olbrzymim zrozumieniem naszej historii, technologii i rynku oraz - z drugiej strony - stale zmieniającego się ekosystemu klientów. Aby zharmonizować te dwa wymiary, John zainicjował głęboką operacyjną i strategiczną transformację, która ma na celu zakodowanie w naszym DNA bliskości do klienta oraz operacyjnej doskonałości - dodaje.

Wcześniej John Malatesta zajmował stanowiska kierownicze i wykonawcze w takich firmach jak IBM, Sun Microsystems, Oracle, Kaspersky Lab, Schneider Electric czy Socialbaker. Ma tytuł doktora ekonomii i 22-letnie doświadczenie w zarządzaniu w branży oprogramowania.

Codewise, działające od 2011 roku, oferuje oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do mierzenia efektywności reklam internetowych. Obecnie firma ma klientów ze 190 krajów, mierzy efektywność działań reklamowych o łącznej wartości ponad 2,5 mld dolatów, z czego 400 mln przypada na Facebooku.

W ub. i br. Codewise zostało uznane za jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie przez „Financial Times”, Statista i Deloitte.

Dołącz do dyskusji: John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dramat
Da się niechlujniej napisać artykuł, czy próbujecie przebić dno?
odpowiedź
User
aaaaaaaaaaa
Da się niechlujniej napisać artykuł, czy próbujecie przebić dno?


czepiasz się, najistotniejsza jest informacja a nie kunszt poetycki
odpowiedź
User
Daa
Firma technologiczna? To zwykla platforma do sprzedaży spamerskich reklam, zarabiająca na ludzkiej naiwności
odpowiedź