SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Colian rezygnuje z lokowania Helleny w programach telewizyjnych, ale planuje nową kampanię z Kubą Wojewódzkim

Oranżada Hellena, od trzech sezonów lokowana m.in. w programach „Kuba Wojewódzki” i „You Can Dance” w TVN, nie będzie już promowana w taki sposób w jesiennych ramówkach. Jej producent firma Colian pracuje nad nową strategią promocji marki.

Kuba Wojewódzki w reklamie oranżady Hellena Article

Jeszcze w czerwcu br. firma Colian podsumowując działania reklamowe Oranżady Hellena w czasie wiosennego sezonu telewizyjnego, była zachwycona wynikami i zapowiadała kontynuację intensywnych działań marketingowych tej marki. Twierdzono wówczas, że obecność produktu w programach telewizyjnych to element długofalowej strategii.

Oranżada Hellena od trzech sezonów ramówkowych obecna była w ramach lokowania produktu w programach „Kuba Wojewódzki” i „You Can Dance - Po prostu tańcz” w stacji TVN. Wiosną br. po raz pierwszy zaistniała w tym zakresie w talent show „Must Be The Music. Tylko muzyka” w Polsacie.

Wtedy też przedstawiciele firmy tłumaczyli, że lokowanie produktu w programach wpisujących się w charakter marki jest bardzo skutecznym działaniem marketingowym i przekłada się na zwiększenie rozpoznawalności brandu w grupach docelowych. - Lokowanie produktu w znanych i cenionych programach to dla naszej marki jeden z najważniejszych kanałów dotarcia do młodzieży, która nie kojarzy oranżady z dzieciństwem tak silnie, jak rodzice czy dziadkowie. Stale wzmacniamy wizerunek poprzez odwołania  do pozytywnych emocji i podkreślanie unikalnego, orzeźwiającego smaku polskiego napoju - mówiła nam w czerwcu Magdalena Koszela, brand manager Oranżady Hellena.

Teraz firma zmienia strategię i rezygnuje z lokowania marki w programach telewizyjnych. Ale zapowiada kontynuację działań z udziałem Kuby Wojewódzkiego.

- Strategia marki Hellena opiera się na różnorodnych i wielokanałowych działaniach promocyjnych. W tym roku w sezonie napojowym, czyli wiosna - lato, zrealizowaliśmy szeroką kampanię reklamową z udziałem Kuby Wojewódzkiego, z którym będziemy współpracować przynajmniej do maja 2017 roku. Przeprowadziliśmy ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „Oranżada na Kubie”. Jesteśmy aktywni w social mediach, a także intensyfikujemy działania w obszarze trade marketingu. Lokowaliśmy Oranżadę Hellena w znanych formatach telewizyjnych, nie zaprzestajemy niestandardowych działań w mediach, ale aktualnie, w ostatnich miesiącach roku, będziemy koncentrować się na innych aktywnościach. Jednocześnie, we współpracy z TVN i Universal McCann, marka Hellena opracowuje już strategię na kolejny sezon. O dalszych planach reklamowych będziemy informować na bieżąco - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Koszela.

Emisję spotów, w których Wojewódzki reklamował Oranżadę Hellena pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, firma rozpoczęła w drugiej połowie maja.

W okresie od stycznia do maja br. firma Colian na reklamy marki Hellena wydała w tradycyjnych mediach ponad 7,4 mln zł, prawie 100 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku (wg danych cennikowych Kantar Media).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Colian rezygnuje z lokowania Helleny w programach telewizyjnych, ale planuje nową kampanię z Kubą Wojewódzkim

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Na Lemingrad
Ciekawe co tym razem będzie reklamował towarzysz dziadzio Powiatowy ???
16 14
odpowiedź
User
j
Pięćdziesięcioletni dziad reklamuje oranżadę.
17 12
odpowiedź
User
wiecznie
dobry pomysł. kuba wiecznie młody.
9 14
odpowiedź