SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Continental z „mistrzowską loterią” przed Euro 2016

Produkująca opony firmy Continental zaczęła promocję związaną z piłkarskim Euro 2016. Przygotowała i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Loyalty Point, Initiative Warszawa i Media Impact Polska.

W ramach akcji każdy, kto kupi komplet czterech opon Continental do samochodu osobowego lub terenowego, zachowa dowód zakupu i zarejestruje do na stronie Continental.pl, ma szansę wylosowania nagrody. W puli jest 100 podwójnych biletów na mecze Euro 2016 oraz 1500 zestawów dla kibiców. Ponadto nagrodą gwarantowaną jest 50-złotowy bon na zakupy w sklepach sieci InterSport.

Loteria potrwa do 18 maja. Za jej koncepcję i kreację oraz przygotowanie jej reklam odpowiada agencja Loyalty Point.

Loteria jest wspierana kampanią reklamową w telewizji (stacje ogólnopolskie), prasie, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS i spot w POS TV, m.in. w sieci serwisów BestDrive).

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Initiative Warszawa oraz biuro reklamy Media Impact Polska.

Dołącz do dyskusji: Continental z „mistrzowską loterią” przed Euro 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uśmiechnięty
a Media Impact zaplanował zakup mediów u siebie... :-D
odpowiedź