SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dialog ma najbardziej zadowolonych klientów na rynku

Letniej rewolucji na rynku telekomunikacyjnym ciąg dalszy

Według najnowszych wyników badania Telecoms Index za maj 2004 Telefonia DIALOG S.A. zajęła I miejsce pod względem satysfakcji klientów.

Wyniki raportu TNS Telecoms Index (maj 2004) badającego satysfakcję z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej pokazały, że średni poziom zadowolenia klientów Dialogu w maju br. wyniósł 7,7 punktów i był najwyższy ze wszystkich porównywanych operatorów telefonii stacjonarnej (dla przykładu TP S.A. - 6,3 punktów, Netia - 7,3).

W tym samym badaniu średni odsetek zadowolonych klientów Dialogu (którzy określili swój poziom satysfakcji na 8,9 lub 10 punktów) wyniósł 67 %, co oznacza wzrost w porównaniu do kwietnia o 10 punktów procentowych (dla porównania TP S.A. - 35, Netia - 59).

Telefonia DIALOG S.A. niezmiennie pozostaje liderem pod względem wskaźnika rekomendacji - jest rekomendowana przez największy w porównaniu z innymi operatorami odsetek swoich klientów. W badaniu z maja 2004 wyniósł on 80% (TP S.A. - 56%, Netia - 68%).

Dołącz do dyskusji: Dialog ma najbardziej zadowolonych klientów na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl