SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dostawcy płatnych telewizji w USA tracą klientów, spadek o 665 tys. w ostatnim kwartale

W drugim kwartale br. najwięksi dostawcy płatnych telewizji w Stanach Zjednoczonych stracili łącznie 665 tysięcy abonentów. Liderem spadków jest Dish, tracą też operatorzy komórkowi oferujący treści wideo.

fot. Shutterstock.com Article

Dane na temat wyników dostawców telewizyjnych w II kwartale br. dostarczyła firma analityczna Leichtman Research Group.

Według zestawienia najwięksi operatorzy na amerykańskim rynku, do których należy 95 proc. rynku zanotowali w sumie stratę abonentów na poziomie przekraczającym 665 tys. To więcej niż rok wcześniej, gdy liczba odchodzących klientów wyniosła 545 tys.

Obecnie najwięksi dostawcy płatnych treści telewizyjnych mają łącznie 93,7 mln subskrybentów, z czego najwięcej (48,9 mln) posiadają kablówki. Do operatorów satelitarnych należą 34 mln klientów, a 10,8 mln korzysta z ofert operatorów komórkowych.

Największe straty zanotował w raportowanym okresie Dish, z którego oferty satelitarnej zrezygnowało 281 tys. subskrybentów. Jednak segment satelitarny zakończył kwartał na lekkim plusie, ratował go bowiem spory napływ abonentów platformy Direct TV na poziomie 342 tys.

W segmencie telewizji kablowych najwięcej (143 tys.) stracił Charter, a dostawcy kablowi w sumie zanotowali stratę widzów o 224,6 tys.

O złym kwartale mogą też mówić operatorzy komórkowi oferujący abonentom treści wideo. W ciągu trzech miesięcy z usług tego typu zrezygnowało 502 tys. użytkowników, a największym przegranym w tym segmencie jest platforma AT&T U-verse, którą opuściło 391 tys. subskrybentów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dostawcy płatnych telewizji w USA tracą klientów, spadek o 665 tys. w ostatnim kwartale

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawel
Telewizja to przeżytek. Zostaną tylko kanały informacyjne i sportowe.

Internet wyprze tv
8 9
odpowiedź