DPDgroup rusza z międzynarodową kampanią promującą jej usługi (wideo)

DPDgroup po raz drugi realizuje ogólnoeuropejską internetową kampanię komunikacyjną pod hasłem „Prawa dostawy”  (#LaweOfDelivery), mającą dotrzeć do 80 mln e-nabywców. Obejmuje ona 22 rynki europejskie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DPDgroup rusza z międzynarodową kampanią promującą jej usługi (wideo)

Wystartowała druga odsłona międzynarodowej kampanii DPDgroup, będąca kontynuacją ubiegłorocznej, realizowanej pod hasłem „Prawa dostawy” #LawsOfDelivery.

Na kampanię promującą usługi DPD składa się kilka krótkich, humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online i będący uczestnikami zabawnych sytuacji podczas doręczeń.

Celem kampanii DPDgroup jest dotarcie do 80 milionów e-nabywców w 22 krajach: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Francji, Niemczech, Irlandii, Łotwie, Litwie, Luksemburgu, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii, Hiszpanii, Szwajcarii, Holandii, Wielkiej Brytanii, na Słowacji i na Węgrzech. Firma chce uświadomić swoim klientom, że w każdej sytuacji ma odpowiedź na ich potrzeby.

Kampania będzie prowadzona w mediach cyfrowych w kilkunastu krajach Europy. DPD Polska zdecydowała się dodatkowo na uzupełnienie kampanii poprzez lokalne działania promocyjne, mające  na celu wsparcie sprzedaży paczek krajowych online.Spoty emitowane są na dedykowanej stronie internetowej oraz na kanale YouTube DPD Polska.

Jak podaje firma, o doborze kanałów komunikacji do kampanii zadecydowały wnioski z badania Barometr e-shopper 2018, z których wynika, że tempo wzrostu przesyłek B2C zwiększyło o 16 proc. r/r, a aż 72 proc. e-nabywców już podczas dokonywania zakupów chce wiedzieć, która firma doręczy ich przesyłkę.

Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania komunikacyjna została dostosowana do  indywidualnych uwarunkowań w każdym kraju, uwzględniając lokalną markę, język i plan medialny.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta