Dragon Rouge wygrala przetarg na PGNiG SA

Agencja Dragon Rouge wygrała przetarg na opracowanie strategii marki korporacyjnej oraz zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej dla Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. (PGNiG S.A.)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Kapitałowa PGNiG S.A. zajmuje czwartą pozycję wśród największych polskich przedsiębiorstw i jest liderem w sektorze gazowym na rynkuenergetycznym. W ramach rządowego programu restrukturyzacji i prywatyzacji tego sektora, Spółka planuje swój debiut na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jeszcze w tym roku.

Dragon Rouge zostało wybrane przez PGNiG do stworzenia strategii marki korporacyjnej oraz nowego, kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej, obejmującego wszystkie podmioty szeroko rozbudowanej struktury Grupy Kapitałowej. Podstawowym celem tego projektu jest wykreowanie pozytywnego wizerunku marki, stworzenie nowego znaku oraz systemu nazewnictwa, które pozwoli jej nie tylko na umocnienie swojej pozycji lidera wobec rosnącej konkurencji na uwolnionym rynku gazowym, ale też zbudowanie pozycji silnego gracza na rynku energetycznym.

Wybór Agencji Dragon Rouge podyktowany był przede wszystkim najbardziej przekonywującą metodologią podejścia do realizacji projektu oraz jej wieloletnim doświadczeniem na rynkach europejskich oraz na rynku polskim.

"Możliwość pracy przy tym projekcie - mówi Anna Nalazek, dyrektor strategiczny Dragon Rouge - to duże i ekscytujące wyzwanie dla naszej agencji. Będziemy bowiem towarzyszyć jednej z najpotężniejszych firm na rynku polskim w procesie przebudowy jej marki , zaś rezultaty naszej pracy będą miały istotne znaczenie w okresie niezwykle istotnych i przełomowych dla niej zmian".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję