TVP1 i Polsat liderami w DVB-T, TV Puls na podium w 16-49. 0,44 proc. udziału TVP Kobieta

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w kwietniu br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciło TVP Info. 0,44 proc. udziału miała nowa stacja TVP Kobieta - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W kwietniu 2021 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową najpopularniejszym kanałem była TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Średni udział tej stacji w porównaniu do kwietnia 2020 roku zwiększył się o 6,88 proc. i wyniósł 13,67 proc.

Druga była TVP2, która zanotowała udział na poziomie 11,21 proc., po wzroście o 22,65 proc. Stacja awansowała z trzeciej lokaty

Podium uzupełnia Polsat ze wzrostem udziału o 4,51 proc. do 10,20 proc. Stacja spadła z miejsca drugiego.

TVP Info przed TVN, ale z największym spadkiem

Czwarte było TVP Info, którego udział zmalał o 25,39 proc. do 6,73 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu. Czołową piątkę uzupełnia TVN - strata udziału o 13,99 proc. do 6,70 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-kwiecien-2021-tvp1-tvn-polsat-lider-hity,7170196105963137a ##

Najwięcej zyskał TVP Sport, którego wynik względem kwietnia ub.r. poszedł do góry o 104,88 proc. do 0,84 proc. Kanał w zestawieniu awansował z 24. na 20. pozycję.

0,44 proc. udziału TVP Kobieta i 0,03 proc. - TVP Dokument

grafika

Polsat na czele w 16-49, TV Puls na podium

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 w kwietniu 2021 roku pozycję lidera oglądalności w DVB-T zajął Polsat. Stacja ze średnim udziałem na poziomie 10,22 proc. zanotowała, względem analogicznego okresu rok wcześniej, spadek o 7,34 proc.

Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 9,12 proc. do 9,17 proc. Podium uzupełnia TV Puls (8,37 proc., do góry o 9,55 proc.).

Czwarta była TVP2 (7,86 proc., + 8,12 proc.), a piąta - TVP1 (7,68 proc., + 6,52 proc.)

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 93,75 proc. do 0,62 proc., też odnotował TVP Sport. W tym ujęciu najwięcej też straciło TVP Info - było to 41,27 proc. do 2,49 proc.

grafika

Nielsen Audience Measurement nie udostępnia danych o oglądalności TV Trwam, bo stacja nie podpisała umowy z instytutem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady