SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku

W zakończonym właśnie sezonie „Dzień dobry TVN” śledziło średnio 603 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn stracił 60 tys. widzów. TVN w paśmie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego.

Magda Mołek, Marcin Meller, fot. tvn Article

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku wyniosła 603 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 2 lutego br., które przyciągnęło przed telewizory 1,34 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.

Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

02-02-2014

1 337 962

16,41%

27-10-2013

1 263 848

16,00%

10-11-2013

1 227 301

17,11%


W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 60 tys. widzów. W okresie od września 2012 do czerwca ub.r. magazyn śledziło 663 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,08 proc. i 17,87 proc. udziału.

TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 10,05 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,98 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (6,16 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR%

SHR%

TVN - Dzień Dobry TVN

602 739

13,29%

16,76%

Polsat

455 938

10,05%

10,48%

TVP2

407 431

8,98%

6,87%

TVP1

279 538

6,16%

3,96%


Program „Dzień dobry TVN” był nadawany w TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Powiem tyle - Dzień dobry TVN jest NAJLEPSZE. Koniec!!
18 12
odpowiedź
User
Gis
Jest superfajne!!!
14 9
odpowiedź
User
Nik
Program dla gospodyń domowych, którym wmawia sie ze sa extratrendi, superfajne, miastowe i woglee... Błazenada i mizdrzenie sie do widza-polglowka, wmawiajac mu ze jest kimś lepszym. Mydło i powidlo, wszystkiego po trochu, wszystkiego w strawnej, mdlej papce. Kwintesencja dzisiejszej telewizji.
15 16
odpowiedź
User
@ Nik
To nie oglądaj. Masz swoją TVPartyjną.
16 10
odpowiedź
User
Aga
DDTVN jest zdecydowanie lepsze od Pytania na śniadanie w TVP 2. Lepsi gospodarze, którzy są zainteresowani gośćmi i rozmową, ciekawsze tematy, nie jest nerwowo.
Super program , może z wyjątkiem pani Jolanty.
Lubię Was!
12 8
odpowiedź