Email Analytics - nowe narzędzie w GetResponse

GetResponse, dostawca usług email marketingowych, wprowadził do swojej platformy narzędzie analityczne Email Analytics, dzięki któremu marketerzy mogą obserwować statystyki wysłanych wiadomości, a także mierzyć ROI kampanii mailingowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Email Analytics umożliwia obserwowanie konwersji bezpośrednio ze strony internetowej, bez potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania.

Marketerzy mogą sprawdzać w jakim dniu najwięcej osób otworzyło wysłaną wiadomość lub kliknęło znajdujący się w niej link, a także dokładnie o jakiej porze dnia kliknięć czy otwarć jest najwięcej.

Interfejs statystyk umożliwia tworzenie segmentów listy odbiorców w oparciu o ich aktywność i reakcję na otrzymane wcześniej newslettery, np. otwarcie newslettera lub kliknięcie w konkretny link.

Narzędzie pozwala również na porównanie wyników dwóch wiadomości, dzięki czemu możliwe jest ustalenie jaki rodzaj wiadomości jest najskuteczniejszy.

grafika

Więcej informacji na temat nowej funkcjonalności GetResponse można znaleźć na tej stronie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"