SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) zdobyła paneuropejski budżet reklamowy serwisu aukcyjnego eBay.

Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

W finałowej rozgrywce przetargu na warty 15 milionów funtów budżet BBH pokonała agencje Fallon i Legg. Wcześniej z rywalizacji odpadły Euro RSCG France, Albion oraz Springer & Jacoby.

Portal ogłosił przetarg na początku bieżącego roku, a za jego przeprowadzenie odpowiedzialny był Torsten Schuppe, europejski dyrektor ds. marketingu w eBay.

Obecnie trwa również przetarg na medialny budżet serwisu na rynku brytyjskim, za który jak na razie odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl