Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji „Serce rośnie” firmy Wawel (wideo)

Produkująca słodycze firma Wawel ruszyła z drugą edycją akcji społeczno-konsumenckiej „Serce rośnie”, w ramach której dochód ze sprzedaży wybranych produktów trafi do pięciu wybranych organizacji dobroczynnych. Za strategię komunikacji i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly, a za obsługę PR Garden of Words Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ewa Błaszczyk, Anna Dymna, ks. Jacek Stryczek i Jan Mela w akcji „Serce rośnie” firmy Wawel (wideo)

Przedstawiciele firmy Wawel podkreślają, że inspirowanie ludzi do dobrych uczynków poprzez wprowadzanie ich w dobry nastój jest wpisane w misję marki. Idea czynienia dobra jest zgodna z hasłem „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” i nową strategią komunikacyjną firmy.

W ramach akcji „Serce rośnie” każdy, kto kupi słodycze marki Wawel oznaczone specjalnym serduszkiem, może przeznaczyć realną kwotę pieniężną na wsparcie jednej z pięciu organizacji: Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości” księdza Jacka Stryczka, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Poza tym uczestnicy akcji mogą zbierać punkty-serduszka na indywidualnym koncie i wymieniać je na nagrody rzeczowe.

Komunikacja akcji podkreśla, że dobre uczynki można robić każdego dnia, traktując je wręcz jak dobrą zabawę, która przyczynia się do dobrego samopoczucia i daje mnóstwo radości.

Wraz ze startem programu uruchomiono stronę sercerosnie.com.pl. Jeśli w pierwszych miesiącach od startu akcji internauci w serwisie w wirtualny sposób nakleją łącznie milion serduszek na opakowanie czekolady Wawel, to w puli znajdzie się dodatkowy milion złotych, co daje łącznie 2,5 miliona złotych na pomoc beneficjentom pięciu organizacji biorących udział w „Serce rośnie”.

Kampania telewizyjna ruszy 27 listopada, a działania na outdoorze - 1 grudnia. Zaplanowano także działania digital, PR oraz intensywne wsparcie akcji w punktach sprzedaży.

Strategię i i kreację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly. Media do kampanii planuje i kupuje Mets, za działania PR odpowiada agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana