„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”

W październiku 2014 roku „Gala” zanotowała ogromny, a zarazem jedyny wzrost sprzedaży wśród dwutygodników people, co pozwoliło jej awansować na podium zestawienia. Najwięcej w segmencie straciła „Grazia”, a jego liderem pozostało „Party”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2014 roku wyniosła 289 182 egz. W porównaniu do października 2013 roku była ona niższa o 9,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 17,78 proc. i średni wynik na poziomie 228 821 egz.

Z szóstej pozycji na trzecią awansował magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego średnia sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 93,13 proc.  do 142 359 egz. To m.in. skutek tego, że jeden z dwóch numerów pisma w październiku ub.r. ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł, podczas gdy rok wcześniej takiej promocji nie było. Dodatkowo od tego wydania (pojawiło się w kioskach 20 października) tytuł został odświeżony i wsparty kampanią reklamową (więcej na ten temat).

„Gala” zanotowała w październiku 2014 roku lepsze wyniki niż „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na czwarte (jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 24,29 proc. do 125 298 egz.) i „Viva!” (Edipresse Polska), przesuwająca się z miejsca czwartego na piąte (w dół o 16,74 proc. do 119 869 egz.). Trzeba dodać, że „Viva!” w październiku zeszłego roku kosztowała 3,29 zł, a rok wcześniej - 2,99 zł.

Ostatnia - tak jak rok wcześniej - była „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), które w 10. miesiącu ub.r. sprzedała się średnio w liczbie 97 655 egz. Było o 27,71 proc. mniej niż rok wcześniej, co oznacza, że magazyn ten zanotował największy spadek w segmencie.

W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (aż o 36,46 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 34,73 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Zwolnienia w Grupie NaTemat

Zwolnienia w Grupie NaTemat

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie