„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”

W październiku 2014 roku „Gala” zanotowała ogromny, a zarazem jedyny wzrost sprzedaży wśród dwutygodników people, co pozwoliło jej awansować na podium zestawienia. Najwięcej w segmencie straciła „Grazia”, a jego liderem pozostało „Party”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Gala” z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła „Vivę!” i „Flesza”

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2014 roku wyniosła 289 182 egz. W porównaniu do października 2013 roku była ona niższa o 9,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 17,78 proc. i średni wynik na poziomie 228 821 egz.

Z szóstej pozycji na trzecią awansował magazyn „Gala” (Grupa Burda), którego średnia sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 93,13 proc.  do 142 359 egz. To m.in. skutek tego, że jeden z dwóch numerów pisma w październiku ub.r. ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł, podczas gdy rok wcześniej takiej promocji nie było. Dodatkowo od tego wydania (pojawiło się w kioskach 20 października) tytuł został odświeżony i wsparty kampanią reklamową (więcej na ten temat).

„Gala” zanotowała w październiku 2014 roku lepsze wyniki niż „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na czwarte (jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 24,29 proc. do 125 298 egz.) i „Viva!” (Edipresse Polska), przesuwająca się z miejsca czwartego na piąte (w dół o 16,74 proc. do 119 869 egz.). Trzeba dodać, że „Viva!” w październiku zeszłego roku kosztowała 3,29 zł, a rok wcześniej - 2,99 zł.

Ostatnia - tak jak rok wcześniej - była „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), które w 10. miesiącu ub.r. sprzedała się średnio w liczbie 97 655 egz. Było o 27,71 proc. mniej niż rok wcześniej, co oznacza, że magazyn ten zanotował największy spadek w segmencie.

W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (aż o 36,46 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 34,73 proc.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?