"Go Get It" w globalnej wizerunkowej kampanii marki ibis

Sieć hoteli ibis rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z jej rodziny jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i spełniać marzenia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Go Get It" w globalnej wizerunkowej kampanii marki ibis

Kampania „Go Get It” ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby nowoczesnych podróżników. Ma pokazać światu, że hotele ibis to synonim gościnności na każdą kieszeń i miejsce, w którym podróżnicy z całego świata mogą liczyć nie tylko na wypoczynek, lecz także na hotelową załogę złożoną z ludzi, których misją jest zrobić wszystko, by ich goście cieszyli się pełnym komfortem, gdy „idą po swoje”.

„Go Get It” to seria siedmiu audiowizualnych opowieści o doświadczeniach ludzi, którzy zatrzymują się w hotelu ibis w trakcie podróży, w którą wyruszyli, by spełnić marzenie, zrealizować aspirację lub oddać się swojej pasji. Opowieści są emitowane w mediach społecznościowych, a w wybranych krajach dodatkowo jako telewizyjne spoty reklamowe. Przedsięwzięcie jest częścią tegorocznych obchodów 50. urodzin marki ibis, która od 1974 roku dąży do tego, by podróżowanie z luksusu zmieniło się w dobro dostępne dla jak największej liczby ludzi.

Działania reklamowe powstały we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. Zdjęcia zrealizowano w hotelu ibis London Sutton Point. W nagraniach wystąpili Michael Brandy z hotelu ibis London Sutton Point oraz Zoltan Fuzesy z ibis Styles Edinburgh St Andrew Square. Za reżyserię spotów odpowiada AB/CD/CD – nagradzany francuski duet reżyserski w składzie Clement Dozier i Camille Dauteuille.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"