Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O powołaniu koalicji The Coalition for Better Ads Google poinformował podczas konferencji Dmexco w Niemczech.

Według zapowiedzi nowe porozumienie obejmujące Google, wydawców oraz dużych reklamodawców ma walczyć m.in. ze zjawiskiem blokowania reklam poprzez dostarczanie odbiorcom przekazu reklamowego jak najlepiej dostosowanego do ich potrzeb i spełniającego wysokie standardy technologiczne.

Na razie The Coalition for Better Ads tworzą Google oraz Procter & Gamble, Unilever, „The Washington Post”, Association of National Advertisers, World Federation of Advertisers oraz GroupM.

Nowy projekt zakłada, że członkowie stowarzyszenia będą poddawali swoje reklamy systemowi weryfikacji pozwalającemu ocenić czy konkretny format i przekaz spełnia wysokie standardy i może zostać zaprezentowany użytkownikom. Według zapowiedzi rozwiązanie będzie udoskonalane m.in. dzięki zbieraniu od internautów opinii na temat jakości wybranych rozwiązań reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"