SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Harper's Bazaar” i Huffington Post w portfolio Burdy

Grupa Burda ponownie wprowadzi na niemiecki rynek miesięcznik luksusowy „Harper's Bazaar” oraz uruchomi niemieckojęzyczną wersję serwisu internetowego Huffington Post.

Niemiecka edycja „Harper's Bazaar” ukaże się jesienią br. w formie wydania pilotażowego, które wydrukowane zostanie w nakładzie 150 tys. egz. Magazyn regularnie ukazywać się będzie od wiosny 2014 roku. Wydawcą niemieckiej edycji jest joint venture spółek Hubert Burda Media oraz Hearst.

„Harper's Bazaar” to jeden z najstarszych i największych magazynów o modzie  na świecie. Założony w Stanach Zjednoczonych w 1867 roku, wydawany jest dziś w 28 krajach.

Pismo ukazywało się już w Niemczech w latach 1985-1999. Wtedy jego wydawcą była Grupa Marquarda, która wprowadziła w tym roku ten tytuł także na polski rynek (więcej na ten temat).

Z kolei należąca do Burdy spółka Tomorrow Focus uruchomi niemieckojęzyczną edycję portalu Huffington Post, która kierowana będzie do mieszkańców Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Portal, który zadebiutuje jesienią br., będzie z jednej strony serwisem informacyjnym, a z drugiej miejscem wymiany opinii, aktywności blogerów i społeczności online. W Monachium trwa obecnie rekrutacja zespołu redakcyjnego.

Serwis Huffington Post został założony w 2005 roku przez Ariannę Huffington. Obecnie należy on do koncernu AOL i jest największym portalem informacyjnym w Stanach Zjednoczonych, posiadającym międzynarodowe edycje m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Francji.
 

Dołącz do dyskusji: „Harper's Bazaar” i Huffington Post w portfolio Burdy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl