SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Huggies reklamowane pod hasłem „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”

Rusza kampania reklamowa pieluszek Huggies (Kimberly-Clark) oparta na haśle i koncepcji „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy z grupy Euro RSCG Polska i dom mediowy Mindshare.

Koncepcja kreatywna „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies” ma na celu budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku pieluszek Huggies. Marka zachęca młodych rodziców, by cieszyli się każdą chwilą spędzoną z dzieckiem i wykorzystywali ją jak najlepiej.

W ramach kampanii uruchomiono program „Gwarancja satysfakcji Huggies”, w którym zbierane są opinie matek na temat produktów Huggies. Dodatkowo każda osoba niezadowolona z nich może otrzymać zwrot kosztów ich zakupu.

Kampania obejmuje też różnego rodzaju działania marketingowe: reklamy prasowe (w czasopismach parentingowych, m.in. „Mamo to ja”, i lifestylowych, m.in. „Gali”, „Twoim Stylu”, „Przyjaciółce”), cykl reportaży przygotowanych wspólnie z jedną ze stacji telewizyjnych, materiały i aktywności POS (konkursy, plakaty i ulotki w sieciach handlowych) oraz serwis internetowy cieszciesiesoba.pl. Ponadto do akcji zostanie zaangażowana popularna polska aktorka, która niedawno została mamą. Firma Kimberly-Clark nie ujawnia na razie, kto to konkretnie będzie. Kampania w różnych odsłonach będzie prowadzona do końca br.

Koncepcję strategiczną „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies” oraz reklamy ATL i BTL do akcji przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Serwis cieszciesiesoba.pl przygotowała agencja Euro RSCG Digital, za obsługę konkursów konsumenckich odpowiada agencja Euro RSCG Marketing House, a działania PR i w social media prowadzi agencja Euro RSCG Sensors. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Huggies reklamowane pod hasłem „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl