IMIGe dla marki "5 minut STOP" firmy Winiary

Na korytarzach, salach wykładowych, stołówkach w szkołach wyższych największych miast Polski pojawiły się w marcu "wlepki" reklamowe "Głodowi powiedz STOP"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W taki sposób firma IMIGe Poland rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej dla marki "5 minut STOP" firmy WINIARY.

Naklejki reklamowe wzorowane są na idei młodzieżowych "wlepek". Oryginalny layout został zaprojektowany z myślą o studentach, nawiązując jednocześnie tematyką do ogólnopolskiej kampanii trwającej od stycznia br.  Akcja ta, jest pierwszą tego typu realizowaną na naklejkach reklamowych w szkołach wyższych. Swym zasięgiem obejmuje większość uczelni znajdujących się na terenie dużych polskich aglomeracji miejskich. Oprócz naklejek reklamowych do realizacji kampanii wykorzystane zostały plakaty formatu B1 umieszczone na tablicach typu Bulletin Board znajdujących się w standardowej ofercie firmy IMIGe.

Za zaplanowanie i zakup całej kampanii odpowiadał dom mediowy  Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber