Seweryn, Linda i Grabowski rozmawiają o "Irlandczyku" Netflixa (wideo)

W ramach promocji "Irlandczyka" Martina Scorsese, Netflix udostępnił film, w którym o dziele rozmawiają Andrzej Seweryn, Bogusław Linda i Andrzej Grabowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Seweryn, Linda i Grabowski rozmawiają o "Irlandczyku" Netflixa (wideo)

"Irlandczyk" to epicka saga przedstawiająca świat przestępczości zorganizowanej w powojennej Ameryce z perspektywy Franka Sheerana - weterana II wojny światowej, kanciarza i zabójcy na zlecenie, który miał okazję współpracować z najsłynniejszymi kryminalistami stulecia.

Akcja filmu toczy się na przestrzeni kilku dekad i ukazuje kulisy jednej z największych nierozwiązanych zagadek w historii USA, jaką było zniknięcie owianego legendą przewodniczącego związków zawodowych Jimmy'ego Hoffy. Obraz zabiera widza w intrygującą podróż po tajnych szlakach przestępczości zorganizowanej, pokazując jej mechanizmy działania, konflikty i powiązania ze światem polityki.

W tytułowego bohatera wciela się Robert De Niro. Al Pacino portretuje Hoffę. Joe Pesci gra mafijnego bossa, Russella Bufalino.

Seweryn, Linda i Grabowski promują "Irlandczyka"

Film Netfliksa promuje w Polsce zapis ponad 40-minutowej rozmowy gwiazd polskiego kina - Andrzeja Seweryna, Bogusława Lindy i Andrzeja Grabowskiego. Aktorzy dyskutują nie tylko o nowym dziele Martina Scorsese, ale i o kinie i o sobie samych.

W obsadzie "Irlandczyka" znaleźli się także Harvey Keitel, Ray Romano, Bobby Cannavale, Anna Paquin, Stephen Graham, Stephanie Kurtzuba, Jack Huston, Kathrine Narducci, Jesse Plemons, Domenick Lombardozzi, Paul Herman, Gary Basaraba, Marin Ireland

Za scenariusz odpowiada Steven Zaillian, za zdjęcia Rodrigo Prieto.

Netflix ma 158 mln abonentów

W III kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o ponad 31 procent, a zysk netto spółki wyniósł 665 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy serwis odwrócił spadkowy trend dotyczący użytkowników w USA, jednak w sumie osiągnął niższą od zakładanej liczbę nowych subskrybentów. Obecnie na całym świecie z Netfliksa korzysta z górą 158 mln abonentów.

Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. Netflix miał w Polsce 2,91 mln realnych użytkowników i odnotował 39,60 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy