Irving zachęca do projektowania kubków

Rusza promocja herbat Irving zachęcająca do projektowania kubkówtej marki. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie promocji herbat Irving należyzaprojektować kubek inspirowany ich smakiem. Na potrzeby akcji wserwisie internetowym tej marki uruchomiono dział, w którym możnastworzyć swój projekt przy pomocy interaktywnego programugraficznego. Prace można też przygotowywać w innych aplikacjach lubna papierze (pod warunkiem pobrania wcześniej siatki graficznejkubka). Trzy najlepsze projekty ozdobią limitowana edycję kubkówIrving, natomiast ich autorzy wygrają wycieczkę do Chin.

Promocji "Zaprojektuj kubek, wygrywaj nagrody" towarzyszykampania reklamowa prowadzona w internecie (2,5 mln odsłon naportalu wp.pl, mailing do 1 mln internautów, marketing wirusowy)oraz punktach sprzedaży. Poświecony akcji dział strony internetowejIrving przygotowała agencja BlueBox, materiały POS opracowałaagencja 4N, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaCom. Promocja jest zaplanowana do połowy czerwca.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"