iSuppli prognozuje szybki wzrost sprzedaży telewizorów z dostępemdo internetu

W najbliższych kilku latach aż sześciokrotnie wzrośnie światowasprzedaż telewizorów z dostępem do internetu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza iSuppli prognozuje, że w latach 2009 - 2013liczba tego typu odbiorników sprzedanych na całym świecie zwiększysię z 14,7 do 87,6 miliona.

"Wraz z rosnącą na skutek spadających cen popularnością płaskichtelewizorów, producenci szukają sposobów na odróżnienie liniiswoich odbiorników od oferty konkurencji. Pomaga w tym dodawanienowych funkcji, które zwiększa także możliwość ustalania wyższychcen za ulepszone modele. W ostatnich latach producenci telewizorówskupiali się takich funkcjach jak szybsza częstotliwośćodświeżania, podświetlenie LED, głębsza czerń czy mniejszy pobórenergii, a teraz kluczowy staje się dostęp do internetu" - twierdziRandy Lawson, analityk iSuppli.

Dla producentów ważnym aspektem jest także szansauzyskania bezpośredniego dostępu do klientów końcowych i co za tymidzie potencjalne źródło uzyskania dodatkowegoprzychodu.

Swoją prognozę firma badawcza popiera również przekonaniem, żedostęp do internetu stanie się w najbliższych latach jedną zkluczowych funkcji, jakiej w telewizorach będą oczekiwaćkonsumenci.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS