Jarosław Hasiński: Niebawem start portalu informacyjnego

Prawdopodobnie już w listopadzie zostanie uruchomiony portalinformacyjny Polskiego Radia. Plany przeformatowania PR Euro wradio informacyjne wciąż są analizowane - mówi dlaWirtualnemedia.pl Jarosław Hasiński p.o. prezesa Polskiego Radia.

rps
rps
Udostępnij artykuł:

Nowy zarząd Polskiego Radia nie rezygnuje z uruchomienia portaluinformacyjnego. Ma on ruszyć w ciągu najbliższych kilku tygodni.Pracami nad jego uruchomieniem kieruje Andrzej Mietkowski.

- Przed internetem jest przyszłość zwłaszcza, że Polskie Radiodysponuje niezwykłym bogactwem kontentowym - mówi portalowiWirtualnemedia.pl Jarosław Hasiński p.o. prezesa PolskiegoRadia. Zaznacza, że internet w tej chwili jest na tylepoważnie traktowanym kanałem informacyjnym, że trudno w niego nieinwestować. - Istnieje oczywiście problem z infrastrukturązdjęciową, która w internecie jest niezbędna, a radio jej nieposiada, ale z tym także się uporaliśmy - wyjaśnia Hasiński.

Nie wiadomo, czy start portalu zostanie wsparty kampaniąpromocyjną. Na razie zarząd szuka na ten cel pieniędzy. ZdaniemHasińskiego portal zacznie być rentowność w ciągu pół roku oduruchomieniu.

Hasiński choć nie jest zadowolony z wyników słuchalności PR Eurona razie nie jest przekonany co do pomysłu przeformatowania antenyw radio informacyjne. Przyznaje jednak, że rada nadzorcza pomysłten cały czas analizuje. - Trzeba poważnie przygotować się do tegokroku, aby nie zrobić falstartu. Należałoby wpierw popracować nadzasięgiem - podkreśla Jarosław Hasiński.

Udział w rynku PR Euro w miesiącach lipiec-wrzesień 2009 rokuwyniósł 0,2 proc. (dane Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany).

rps
Autor artykułu:
rps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały