Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA

Tenisista Jerzy Janowicz będzie reklamował firmę ubezpieczeniową UNIQA. Umowa zostanie zawarta na kilka lat, a pierwsza kampania ruszy najwcześniej latem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA
Shutterstock.com

W przyszły poniedziałek Jerzy Janowicz zostanie zaprezentowany jako ambasador reklamowy towarzystwa ubezpieczeniowego UNIQA. Firma podpisze z tenisistą długookresową umowę i będzie wykorzystywać jego wizerunek do promowania swoich różnych ofert. Obecność Janowicza w reklamach ma podkreślać stabilność spółki i jej dążenie do sukcesu.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ostrowska, rzecznik prasowy oraz dyrektor marketingu i PR w UNIQA, kampania z udziałem Janowicza nie rozpocznie się w najbliższych miesiącach, ponieważ firma nie wybrała jeszcze agencji reklamowej do jej przygotowania. Obecnie trwa przetarg, w którym bierze udział kilka agencji (ich nazw Ostrowska nie zdradza). Obsługą mediową UNIQA zajmuje się Mindshare Polska.

Jerzy Janowicz od kilku tygodni wspólnie z Agnieszką Radwańską reklamuje Play (przeczytaj więcej i zobacz spot), a w ub.r. wystąpił w kampanii Peugeota RCZ (więcej na ten temat) oraz swojego sponsora głównego - firmy Atlas (więcej o tym).

W zeszłorocznym rankingu najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według "Forbesa" Janowicz zajął 9. miejsce, a jego wartość marketingową oszacowano na 662,5 tys. zł (zobacz pełne zestawienie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"