SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)

Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji.

W reklamach informujących o zaangażowaniu Play na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak i para pracowników punktu sprzedaży tej sieci znanych z wcześniejszych kampanii rozdają wiatraczki w kolorach tęczy będące symbolem najbliższego finału WOŚP. Reklamy podkreślają, że Play wspiera tę organizację przez cały rok, przekazując jej 5 proc. doładowań klientów korzystających z opcji „Wspieram WOŚP”.

Najbliższy finał WOŚP odbędzie się 11 stycznia, zbierane w nim będą środki na rzecz pediatrii i onkologii dziecięcej oraz godnej opieki dla seniorów (zobacz szczegóły).

Play kolejny już raz wykorzystuje wizerunek WOŚP i Jerzego Owsiaka w swojej komunikacji marketingowej (zobacz reklamy sprzed roku).

Jerzy Owsiak występuje też w okolicznościowych reklamach firm i marek sponsorujących Przystanek Woodstock - w tym roku oprócz Play były to piwo Lech i Bank Pekao (zobacz szczegóły).

Nowa reklama Play zaczęła być emitowana także w Telewizji Republika, która szczegółowo relacjonowała, zwłaszcza poprzedniej zimy, zarzuty rzekomych nieprawidłowości finansowych stawiane Jerzemu Owsiakowi i Fundacji WOŚP przez blogera Piotra Wielguckiego (znanego jako Matka Kurka). Owsiak wytoczył mu proces o pomówienie, a we wrześniu br. sąd w pierwszej instancji oddalił większość zarzutów (więcej na ten temat).

Owsiak jesienią ub.r. wyprosił reportera Telewizji Republika z konferencji prasowej WOŚP, a na początku br. sparodiował stację na swoim wideoblogu, wcielając się w prezentera tęczowej stacji Pe.Publika (obejrzyj to).

W związku z tym wielu internautów aktywnych w mediach społecznościowych ze zdziwieniem przyjęło obecność nowej reklamy Play i WOŚP z Owsiakiem w Telewizji Republika. Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji zasiadający też w jej radzie nadzorczej, wyjaśnił to w niedzielę wieczorem na Twitterze.

- W umowie reklamowej zastrzegliśmy jakich produktów nie chcemy reklamować, ale do głowy nam nie przyszło, że Owsiak może się u nas reklamować. Przyznam, że nie zastrzegliśmy też Kiszczaka, Urbana czy Palikota i wielu innych - stwierdził Gmyz. - OK. Napiszę to dużymi literami - REDAKCJA, ŻADNA REDAKCJA NIE ODPOWIADA ZA TREŚĆ REKLAM. I odwrotnie. Biuro reklamy i brokerzy nie mogą ingerować w treść przekazu dziennikarskiego. W mojej kuchni polskiej lokowanie jest oznaczone. Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam Jeśli PO będzie chciało u nas wyemitować spot wyborczy to będę ostatnim, który będzie protestował. TV Republika nie jest organem - podkreślił.

- Przypomnę, że „Z Filmoteki bezpieki” wyemitowaliśmy film z Jarocina z kontrowersyjnym udziałem Owsiaka - zaznaczył Cezary Gmyz.

Od sierpnia br. sprzedażą czasu reklamowego w Telewizji Republika zajmuje się Polsat Media (więcej o tym). W listopadzie br. średnia oglądalność stacji w grupie widzów w wieku 4+ wynosiła 10 468 widzów, co dało 0,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym (zobacz wyniki wszystkich kanałów informacyjnych).

Dołącz do dyskusji: Jerzy Owsiak tęczowo reklamuje WOŚP z Play także w krytykującej go Telewizji Republika (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
art
Dlaczego media milczą o dziwnej księgowości Owsiaka? Bał się ujawnić ksiąg WOŚP pomimo kilkukrotnego (!!!) wezwania sądu. A niezgodności wynoszą miliony złotych. Dawał też warte 1,5 mln zł zlecenia prywatnej spółce swojej żony "Mrówka cała", co opisał bloger Matka Kurka na swoim blogu. Owsiak przegrał z nim proces, a w sądzie się kompromitował zatajaniem dokumentacji finansowej i wybiegami prawniczymi.
odpowiedź
User
aha
Nie daję Owsiakowi!
odpowiedź
User
Monia
Hofman ci w odwłok.
odpowiedź