Julia Wieniawa ambasadorką Zalando

Aktorka Julia Wieniawa została ambasadorką platformy ecommerce Zalando. W sezonie jesienno-zimowym podzieli się z użytkownikami rekomendacjami dotyczącymi asortymentu platformy i zaprezentuje ulubione trendy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pierwsze efekty współpracy Zalando z Julią Wieniawą widoczne są m.in. na specjalnej stronie na Zalando. oraz w mediach społecznościowych - na profilu influencerki na Instagramie i stronie platformy na Facebooku.

- Najbardziej lubię w modzie to, że pozwala mi się zmieniać. Tworzę stylizację w zależności od nastroju, samopoczucia czy okazji. Cieszę się, że jako ambasadorka Zalando mogę inspirować innych do zabawy stylem i odkrywania ulubionych trendów - mówi Julia Wieniawa.

grafika
grafika
grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-zyskuje-w-dobie-pandemii-koronawirusa-przychody-w-gore-o-28-procent-zalando-jak-korzystac-jak-kupowac-ceny-oferta ##

Zalando promuje się z Julią Wieniawą

Współpraca Zalando i Julii Wieniawy to kontynuacja działań promocyjnych Zalando na polskim rynku obejmujących influencerów i stanowi część lokalnej strategii marketingowej.

W sezonie wiosna/lato 2020 Zalando ogłosiło współpracę ambasadorską z Magdą Pieczonką, makijażystką i ekspertką w kategorii Beauty, a w 2019 roku współpracowało z Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

Julia Wianiawa występowała dotychczas w reklamach takich marek jak Deichmann, Soraya Plante, The Sims, Reebok, NeoNail, Fanta, Rimmel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gabriel Kociszewski i Igor Drozdowski w zespole Aleph

Gabriel Kociszewski i Igor Drozdowski w zespole Aleph

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI