SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Gościńska dyrektor marketingu 4F

Justyna Gościńska objęła stanowisko dyrektor marketingu 4F (OTCF). Zastąpiła Martę Najbert-Sykulską, która rozstała się z firmą.

Justyna Gościńska Article

Justyna Gościńska jest odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej marki 4F w Polsce i na rynkach zewnętrznych oraz za marketing pozostałych marek z portfolio OTCF (4F, 4F Junior, Outhorn, 4Faces, Everhill oraz Under Armour, którego OTCF jest dystrybutorem od 2019 roku).

Gościńska przez ostatnie 3 lata zarządzała marketingiem w Monster Energy, gdzie odpowiadała najpierw za działania marketingowe w krajach Europy Wschodniej, a następnie w krajach Europy Centralnej i Wschodniej.

Wcześniej przez blisko 10 lat związana była z Levi Strauss & Co., odpowiadając początkowo za wizerunek i sprzedaż produktów Levi’s w krajach Europy Wschodniej, na później jako dyrektor marketingu, na ponad 40. rynkach – w Europie Wschodniej, Północnej Afryce i Środkowym Wschodzie. Karierę zawodową zaczynała w Go Sport, gdzie zarządzała zespołem kupieckim.

Jest absolwentką Oxford Brookes University (MBA). Ukończyła warszawską AWF oraz zarządzanie marką na rynku mody na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest również coachem i członkiem ICC.

OTCF to polska firma, która ma ponad 200 sklepów 4F w Europie: w Polsce, Czechach, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji, a także w Azji: w Tajlandii i Japonii. Ponadto, w 2019 roku marka 4F uruchomiła sprzedaż online w Indiach. Produkty 4F dostępne są w 42 krajach poprzez sieć sprzedaży hurtowej.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Gościńska dyrektor marketingu 4F

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koko
Nieźle. Nowy dyrektor marketingu średnio co dwa lata. Chyba ciężko pracować z panem prezesem... :)
0 0
odpowiedź
User
Znawca
Nieźle. Nowy dyrektor marketingu średnio co dwa lata. Chyba ciężko pracować z panem prezesem...


Chyba co rok :) Cieżko z prezesem i "wybranką" ;)
1 0
odpowiedź
User
Obserwator
Słabego produktu żaden marketing nie obroni. Dzis konsument nie jest naiwny. Nikt nie nawinie mu makaronu na uszy ot, tak. Niestety, marka cenowa, zero lojalności klienta i brak pomysłu na portfolio.
Jako Polak - kibicuje, jako konsument - wole specjalistyczny Decathlon.
A kolejna osoba z Warszawy... cóż. Oby pomogło.
1 0
odpowiedź