Justyna Szymaszek szefową działu digital w V&P

Justyna Szymaszek awansowała na stanowisko head of digital team w agencji reklamowej V&P.  Z agencją związana jest od 2017 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Justyna Szymaszek szefową działu digital w V&P
Justyna Szymaszek

Szymaszek podlegają zespoły: digital project managers, którym od stycznia kieruje Maciej Szapiel, a także wyodrębniony team analityki  pod kierunkiem Adama Walczaka, jako leadera team digital analytics, którego zespół pracuje również dla zespołu strategii oraz innych spółek w V&P Group. W obszarze analityki oferuje przygotowanie prognoz rynkowych, analizę szans i zagrożeń rynkowych, czy automatyzację przetwarzania danych.

- Justyna ma duże doświadczenie w obszarach marketing automation, digital strategy, WEB project management, UX design, WEB analityki i SEO. Rozwija dział, starannie dobierając ekspertów do realizacji nowych projektów dla klientów V&P. Ma też umiejętności zarządcze, dlatego powierzyliśmy jej to kluczowe i strategiczne zadanie dla naszej organizacji - mówi Tomasz Życki, CEO V&P.

Maciej Szapiel, który stanął na czele zespołu digital project managerów, koordynuje prace wszystkich DPM w agencji, którzy sprawnie przeprowadzają klientów V&P przez zawiłości nowych technologii. 

Koordynował działania digital i omnichannel marketing automation m.in. dla takich klientów jak: British American Tobacco, Orange czy USP Zdrowie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska